IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът сам „подсказва“ кога трябва да бъде продаден

Експерти посочиха как да разберете, че е време за раздяла с колата

Има много признаци, които ще ви помогнат да разберете, че колата ви е за смяна, но основният от тях са увеличените разходи за поддръжка и ремонти, категорични са експерти. Според тях, автомобилът сам „подсказва“ на собственика, че е дошло време за раздяла.


проблеми


Основната причина за продажба на превозното средство е необходимостта от основен ремонт на двигателя. При употребявана кола той често е много по-скъп от закупуването на друго превозно средство, което няма подобни проблеми. Признаците за предстоящата „смърт“ на задвижващия агрегат са бавно ускорение, ниско налягане на маслото, трудно палене, неравномерен ход, повишен разход на гориво.

Друг проблем е изтичането на масло. Средният разход е 25 грама масло на 100 литра бензин. Прекомерната консумация показва разрушаване на уплътненията на коляновия или на разпределителния вал, а синият цвят на отработените газове показва повреда на цилиндрите.


проблеми


Ако постоянно трябва да доливате масло, спирачна течност и антифриз, това също показва, че трябва да помислите за смяна на автомобила. В много случаи това е по-лесно, отколкото да плащате за скъп ремонт.

Други сигнали, които трябва да подскажат на собственика за наличието на сериозен проблем, са прекъсвания в работата на електрониката. Най-честите повреди са неизправности в блока за управление на двигателя поради проникване на влага, късо съединение и окисляване на контактите по време на работа. Сигнал за такива проблеми е редовно светещ индикатол „Check Engine“


проблеми


По-малко значими, но косвени признаци на високо ниво на амортизация на автомобила могат да се нарекат пробег от повече от 180 000 км, чести посещения в сервиза, появата на корозия по тялото и увеличаване на оперативните разходи.


0 от 500
  • #12
    30 rate up comment 0 rate down comment
    Хахаха ( преди 10 месеца )
    "Ако постоянно трябва да доливате масло, спирачна течност и антифриз, това също показва, че трябва да помислите за смяна на автомобила." Няма нищо за мислене в тези случаи! Колата е за ремонт. Особено ако трябва да доливате спирачна течност колата не трябва изобщо да се кара и трябва незабавно да се прегледа от човек който разбира и да се установи къде е този теч и да се оправи и смени каквото е нужно. Ако не друго то поне спирачките трябва да са изправни!
  • #11
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Шминтеритчо ( преди 10 месеца )
    Не осъзнаваш ли, че тези 80% така или иначе са следващите собственици на автомобилите и тази статия не е писана за тях, а за тези които си купуват автомобила чисто нов от магазина, да са живи и здрави, да има и ние какво да караме. Обаче е пропуснат най-важния фактор за някои такива собственици. Лично аз си купувам автомобилите от познати, които си сменят автомобила като излезе новия модел и го карат до последно, а аз им давам половината от цената която са дали да я купят преди две-три години.
  • #10
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Карам е90 ( преди 10 месеца )
    Зависи.. Преди около 5 години имах проблем с маслото на моя копфтор, смятах да изхвърля колата, но все пак се пречупих и направихме основен ремонт - 5 бона излезе всичко, но след това до ден днешен не е имало повече проблеми. Бях дал близо 15 бона за колата и още 5 за да си я направя читава. В случая ремонта беше 1/3та от цената на колата, но като цяло съм доволен. Всеки се простира според чергата си.
  • #9
    15 rate up comment 10 rate down comment
    ТНТ ( преди 10 месеца )
    До номер 8. Пълни глупости говориш. Карам голф 5 закупен от представителството в България. В момента е на 91 000. Грам масло не пипа от смяна до смяна. Мотора е 102/1.6.Всичко е до начин на каране и поддръжка.
  • #8
    15 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Значи всичко произведено от ВАГ, трябва моментално да се продаде. Тези 25 грама масло на 100 литра бензин са си заложени в спецификациите още при излизането от завода. Да не говорим за хилядите други проблеми, които има и които ще ви вкарат в голямо приключение.
  • #7
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Батко ( преди 10 месеца )
    Авторе, много си зле! Ти би ли си купил кола с такива "симтоми" или да набуташ следващия с опасна бракма. Правилно е да се каже, симптоми които подсказват, че колата е за бракуване!
  • #6
    52 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 10 месеца )
    Тоест едно 80% от шофьорите в България трябва още утре да си продадат колата... и да вземат същата, но нов внос :D
  • #5
    43 rate up comment 4 rate down comment
    Лудория ( преди 10 месеца )
    Всяка моя кола, която съм продавал, съм описвал всички проблеми. Дори бях изненадан, когато едната ми я закупи човек, който смяташе да я даде на гаджето си да се учи докато я потроши. Аз му обяснявам като продавач, че е много изгнила и при челен удар пътниците вътре може да пострадат заради липсата на тенекия, той - няма проблем, тя кара градско. Но никога не съм маскирал проблем, защото ми звучи гадно. И моите близки така си продават колите. Ако не става - за скрап.
  • #4
    26 rate up comment 15 rate down comment
    Пепи Шекера ( преди 10 месеца )
    Я се борим с неуДачия! Тя от нова е стара.
  • #3
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Точно ( преди 10 месеца )
    Браво, колега точно това исках и аз да кажа. Защо трябва да се продава като има сериозни проблеми колата. За да прецакаме следващия ? Просто за скрап. Пешо, пожелавам ти една такава кола, брат. Някой да ти продаде такава кола.