IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как обикновено засмукване на въздух води двигателя до основен ремонт

Разказваме ви как да избегнете тези проблеми, както и сериозни финансови разходи

Излишният кислород в различни автомобилни системи може да доведе до тъжни последици. Това важи особено за двигателя. Започва да работи нестабилно или да консумира твърде много гориво, което впоследствие води до скъпи ремонти. Разказваме ви как да избегнете тези проблеми, както и сериозни финансови разходи.


двигател повреда


Основната трудност е, че мястото, където се е образувал пробив и засмукване на въздух, не е толкова лесно да се намери. Първото нещо, на което трябва да обърнете внимание, е въздуховодът, който преминава от корпуса на въздушния филтър към дросела.

Въпреки че тръбата там е гофрирана и доста дебела, с течение на времето по нея се появяват пукнатини заради вибрациите. Визуално обаче те не винаги се виждат. В резултат на това сензорът за масов въздушен поток (MAF) се обърква в показанията и "мозъците" на автомобила прекомерно обогатяват горивната смес.

Резултатът е повишен разход на гориво и в същото време мръсни дюзи. Примесите също проникват в двигателя, оставяйки следи от надраскване по стените на цилиндъра. Тоест след време основният ремонт е гарантиран. За да го избегнете, трябва бързо да демонтирате и смените тръбата. За щастие, на повечето коли, този ремонт е доста лесен.

Също така отбелязваме, че на много премиум автомобили ролята на MAF се изпълнява от така наречения MAF сензор. Ако е запушен с мръсотия, тогава е невъзможно да почистите устройството. Трябва да се смени, но тези сензори на премиум колите са доста скъпи. Неправилната смес въздух-гориво води до факта, че двигателят започва да вибрира повече, а вибрациите са вредни, тъй като намаляват ресурса на силовия агрегат и различните му компоненти.
 
Уплътнителните пръстени на инжекторите са едно от най-често срещаните места за засмукване на въздух. След гофрирания въздуховот, проверката трябва да започне от там. След това препоръчваме да проверите различните вакуумни маркучи. Но най-неприятното е, ако забележите засмукване на въздух от изпускателната тръба на изпускателния колектор. Проблемите в тази система могат бързо да доведат до сериозни ремонти.

В крайна сметка движението на отработените газове върви на вълни както от двигателя, така и към него. Уплътнение или пукнатина в самия изпускателен колектор може лесно да се пропусне. В тези случаи не можете минете без подмяна на части, което във всеки случай ще бъде доста скъпо.


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Необразован ( преди 1 година )
    Тоз ся иска да ми обясни че ако ми е спукан смукателния тракт ще трябва да правя основен ремонт, ай стига бе...
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Как да се карат в Африка немски автомобили като се чупят толкова много, кой африканец ще намира сервиз където няма и шосета.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MAF ( преди 1 година )
    "на много премиум автомобили ролята на MAF се изпълнява от така наречения MAF сензор" - дайте пак."сензорът за масов въздушен поток (MAF)" - Мери се обема на въздушния поток, а не е масов.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Разбира се че в Африка карат само и единствено съвременни хибриди от последно поколение. Не биха си купили различен от хибрид автомобил и затова немците нямат никакви шансове за продажби там! Поне така гласи сектантското внушение. Хем в Африка се карат само 40-годишни автомобили, но бъдещето на toyota през следващите 5-6 години за весело от африканския пазар, защото там нямало как да се карат електромобили И щели да продължат да карат бензинови автомобили. Схващаш ли логиката?
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    То щото в Африка немски автомобили няма. Ай по-полека с внушенията...
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Якишен Моторишен ( преди 1 година )
    Ама има сума ти японски и корейски автомобили по африка и не само със махнати филтри, термостати, капачки на радиатори и какво ли не на по 40 и кусур години и продължават да вървят бе, по подобия на пътища без асфалт с масло на по 10 и повече години в повечето случаи, идете им го обяснете на тази двигатели, че отдавна е трябвало да се развалят. За немските и още повече новите немски си е така... Но там така или иначе висенето в сервиза ти е вързано в кърпа...
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Хейтър ( преди 1 година )
    Новия РАМ може да си го залепите на плакат на вратата на гаража и ако не ви е свършил гафера да си залепите маркуча на А тройката.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Не са 500, а 1000 v и затова може да се зарежда с над 350 kW за да не загряват кабелите на зарядната станция, защото токът е два пъти по-малък отколкото при 500 волта.
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно. И 500 волта електрическа система. Да може да се запали по лесно
  • #1
    6 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Новия РАМ с 230 киловата батерия и 1 000 км пробег няма тези проблеми със засмукване на въздух и обезсмисля ДВГ!