IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.


електромобили


Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.


Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #113
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 1 година )
    До 110.Такси Тесла още не съм срещал в България,защо ли?
  • #112
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Абе бакшишо ( преди 1 година )
    Къде ще сравняваш доставчик който има един район за обслужване и не излиза от него с бакшиш, който може да отиде и от София до Бургас? Доставчикът като влезе в един квартал, два три часа не може да излезе от него и всеки клиент му е на 100-200 метра от следващия, а понякога и в същия блок/вход. След това отива до офиса товари и започва следващия квартал, ако кварталите са малки. В по-големите понякога има два офиса и делят един квартал за доставки. В София има над 40 офиса
  • #111
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 1 година )
    До 108.Електричките не са рентабилни за къси разстояния,а за дълги не стават.Как ще закараш с електричка клиент извън София в края на смяната с изтощена батерия?Ще му кажеш,дай да заредим за половин час на бърза зарядна,ще те черпя кафе.Боя не ти мърда.
  • #110
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 107 ( преди 1 година )
    Те хората дето са ги взели За лично ползване, които са заклети електрици ги връщат тези volkswagen-и, как си представяш някой да ги ползва професионално и да е доволен?
  • #109
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 1 година )
    До 106.Да ти дам да направиш 10 глокса в София,да видим колко километра ще направиш?
  • #108
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 104 ( преди 1 година )
    Ето го още един антиелектрик, който смята че е дизеловата баничарка е най-доброто превозно средство и не трябва да се произвеждат други автомобили. Колко пъти да ви обяснявам, че няма универсален автомобил и аз не искам да карам дизелова воденичарка за семеен автомобил, нито пък да си товари в семейния автомобил строителните материали? Вече съм 6-ти път на морето тази година с четвърти автомобил. Всеки път идвам с най-подходящия за случая. Електромобилите НЕ СА РЕНТАБИЛНИ за къси разстояния.
  • #107
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 1 година )
    Един колега се пробва да работи с Фолксваген електричка.Отказа се и я върна в Порше ауто с голяма загуба.
  • #106
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 105 ( преди 1 година )
    Ето го още един доказан антиелектрик, който не може да смята и затова никога ама никога ама никога никога никога никога никога никога никога никога никога не взима предвид времето в която и да е формула. Е как пък никога във вашата реалност времето поне малко няма значение? Доставчикът губи много повече ВРЕМЕ за една доставка, отколкото за шофиране. Физическите ограничения при много доставки са продиктувани от ВРЕМЕТО, а не от РАЗСТОЯНИЕТО. 100 доставки по 5 минути са 500 минути
  • #105
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Относно "Повече доставки не означават повече километри!", ти тая ел баничарка за каца без дъно ли я имаш. Сутринта товариш всичко, разнасяш и после финал. Няма нужда да се вземат нови пратки от офис. Както казах чети с разбиране и си дай малко време да обмислиш преди да пишеш, че се излагаш понякога.
  • #104
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно ти си с опита мой човек. Чакам с нетърпение да пуснеш глокиерска услуга само с електрички и веднага почвам да я ползвам. С твоите богати знания по тази материя и ел. автомобилите, ще им скриеш шапката на всички глокиерски фирми. Компании с десетки години опит, някои от тях и международни ще се прекланят пред теб. Както вече много пъти писа, на ток е и много по ефтино, та ще можеш и цените да свалиш 3-4 пъти. Направо ще ги закопаеш