IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.


електромобили


Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.


Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #83
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    За съжаление, на мобиле де няма такива цени, поне не на тези, които проверих. Не че бих си купил електрическа кола, при положение, че карам основно далечно извънградско и максимум 1000 км на година градско, но все пак ми беше интересно. Ами няма Пежо 208 на 50 000 км за 15 хил евро.
  • #82
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 78 ( преди 10 месеца )
    Точно затова им е болно на антиелектриците. Един електромобил на практика не остарява и си държи цената близо до тази на нов електромобил и няма да е възможно да си купиш 10-годишен електромобил за 10 000 лв, както досега. Гостене на дори е купил за 5 000 лв 10-годишен автомобил на жена си. Цялата парадигма за покупка на автомобил вече ще се промени. Или трябва да вземеш доказан надежден електромобил на висока цена, близо до тази на нов или евтин ненадежден с риск за смяна на батерия.
  • #81
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 79 ( преди 10 месеца )
    Това не са никакви теории а практически примери, които постоянно ви давам и ви задавам въпроса за теорията която се крие зад тях, а вие никога не можете да ми отговорите защото НЕ се правите на най-глупавите хора на света. САМО ТАКА ГОВОРИТЕ, защото никога не можете да отговорите на въпросите!Ето един елементарен теоретичен и практичен въпрос. Може ли да бъде създаден въртящ момент при нула оборота? Дал съм ти няколко практически примера, а не кухи теории като вас.
  • #80
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до 78 ( преди 10 месеца )
    Звучиш логично, но в случая въобще не е това. Става дума, че самата статия е така написана, за да е подвеждаща. Цените на повечето електромобили на старо НЕ СА ниски и НЕ СЕ сриват. Ниски са на няколко модела, които са със слабо търсене дори като нови, защото за изостанали. Цените на Тесла са високи, а тя представлява болшинството от обявите, защото през годините е продала много повече от който и да е друг.
  • #79
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До професор Тесларев ( преди 10 месеца )
    Да вземеш да спреш да дрънкаш неверни теории, нямащи нищо общо с двг.
  • #78
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бип ( преди 10 месеца )
    Цените на електромобилите 2ра употреба са по-ниски поради няколко причини: 1. Хората които нямат пари за нов автомобил ги е страх да рискуват с нещо непознато като технология. 2. Много скъпа смяна или ремонт на батерия. 3. Много хора нямат условия да зареждат. 4. По-скъпи застраховки. Тук не става въпрос кое е по-добро.... Ел или ДВГ! Основната причина са финансовите възможности на конкретния потребител. Ако имам бюджет 30к лв за кола, дали ел или двг ?!?
  • #77
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Защо падат цените на електрокарите е темата , а не теоретични спорове между не дообразовани колеги !
  • #76
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 75 ( преди 10 месеца )
    Пак си чел нещо в Уикипедия и пак нищо не си разбрал.Може да напишеш някой тесларски учебник.
  • #75
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 52 ( преди 10 месеца )
    Антиелектриците те будалкат за липсата на знания,ти се напъваш да развиваш странни теории.Е,кой е глупавия в случая?
  • #74
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 72 ( преди 10 месеца )
    "при двигателя и естествено там оборотите разстат пропорционално на нарастването на въртящият момент оборотите продължават да нарастват малко следдостигане на максималният въртящ момент и после падат."Пак си гледал някоя графика за МАКСИМАЛЕН въртящ момент И НЕ ЗНАЕШ КАКВО ЧЕТЕШ!Оборотите не се вдигат и свалят спрямо въртящия момент, а става точно обратното. Ти определяш оборотите и предавката спрямо необходимият ти въртящ момент НА КОЛЕЛАТА. Те извършват работата и те са важните.