IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Цените на употребяваните електромобили падат главоломно

Вижте кои масови модели губят най-много от стойността си

Все повече собственици на електрически автомобили забелязват рязък спад на стойността на техните превозни средства. А причината е, че търсенето на употребявани коли на ток продължава да се срива, съобщава британското издание Daily Mail. То се позовава на проучване на компанията This is Money, според което 20-те коли на старо, които са загубили най-голяма част от стойността си, са задвижвани изцяло на ток.


електромобили


Всичко това означава, че някои електромобили втора употреба вече са по-евтини за закупуване от техните бензинови еквиваленти. И това е лоша новина за онези, които са платили направо за нова кола, но чудесна за шофьори, които търсят достъпен начин да придобият електрически автомобил.

За основа на проучването са взети автомобили на възраст 3 години и пробег от около 30 000 мили (50 000 км). В случая е сравнена цената им на 1 януари 2023 г. с тази 6 месеца по-късно, тоест на 30 юни Анализът включва само масови модели - без суперколи, нишови превозни средства с малко производство или странни двигатели.


Най-бързо обезценяващите се 3-годишни електромобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #123
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До бакшишо ( преди 9 месеца )
    Значи досега никога в живота си не си возил клиент от София до Бургас, можеш да го закараш без да спираш за зареждане, но много се притесняваш да си купиш електромобил защото ако някой ден не дай Боже да ти се наложи да закараш някой до Бургас, може да не ти е напълно заредена батерията и да му откажеш, защото няма да иска да спре за 10 минути по пътя и вероятно ще получиш сърдечен удар за изтърваните 500 лв чиста печалба!
  • #122
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Еконте ( преди 9 месеца )
    Досега автомобил на Еконт с русенска регистрация не съм виждал. Вероятно не съм обръщал внимание на тези в София, но ставаш смешен в опитите си да се правиш на интелигентен, а всички знаем какво излиза накрая. После ще обясняваш че си се правил на най-глупавия човек в света, за да се бъзикаш с мен въпреки че преди това си знаел че грешиш. Тази пиеска сме я играли и както виждаш пак те надиграх, защото не можеш да ми отговориш на елементарни въпроси които касаят рентабилността на електромобилите
  • #121
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Еконт експрес ( преди 9 месеца )
    Този същия Събев,където беше министър на транспорта.
  • #120
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Еконт експрес ( преди 9 месеца )
    Разбирачев,всички логистични центрове за доставка са собственост на Еконт.Франчайз са някои квартални офиси,които не разнасят пратки,те даже нямат автомобили.Всички автомобили на Еконт са с русенска регистрация и са собственост на Еконт.
  • #119
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бакшиша ( преди 9 месеца )
    До 116.За всичките години досега клиент до Бургас не се е случвало да возя.Кажи на клиента за 30 минути зареждане на бърза зарядна и ще ти навре кабела.....ти знаеш къде.
  • #118
    0 rate up comment 6 rate down comment
    А бе еконте ( преди 9 месеца )
    Кой е този шеф Събев И за кой офис говориш, като офисите са на франчайз и имат различни собственици? И не мисли че София е света. В моя град бусовете тръгват за разнос от офисите, като са си разпределили районите като част от града плюс част от прилежащите наоколо села и всеки си има собствен регион в една посока. Малките пратки с леки коли из кварталите в града.И колко пъти трябва да ти повтарям, че минавате по малко километри годишно и е напълно безсмислено да карате електромобили.
  • #117
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Еконт експрес ( преди 9 месеца )
    До 112.Голям си разбирач.Кварталните офиси не разнасят стока,работят само с клиенти с пратки до офиса.Доставчиците с бус,пикап или лека кола за доставка до адрес винаги тръгват от централния логистичен център,който винаги е извън града за да е удобно за товарене на камионите за междуградски превози.Доставчиците с коли обикалят целия град.Шефа Събев пробва с електричка,видя че не става и я махна.
  • #116
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако си заредил през нощта за 10 лв, ще ти стигнат за 500 километра градско. Ти по колко минаваш на ден? Ако не ти стигат винаги можеш да до заредиш 300 км за 15 минути безплатно в ring mall. Вярно е че на всеки 300 км градско. Ама все пак съм длъжен да те питам 500 км минаваш ли ги на ден градско? Защото е просто абсурд ако отговориш положително! Това означава да минаваш по 150 000 км годишно само градско. По колко взимаш на километър? При платени 3650 лв, как точно не ти излиза сметката?
  • #115
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 111 ( преди 9 месеца )
    А защо си мислиш че клиента сам няма да те помоли да спреш от София до Бургас да пикае или да пие кафе, въпреки че ако си заредил на стоянката докато го чакаш, няма да имаш нужда от зареждане? Никой няма да ти откаже да спреш някъде на някоя от 17-те зарядни станции за 10 минути, дори да не си тръгнал с напълно заредена батерия. Най-малкото ще си му казал предварително че трябва да направи те тази почивка.
  • #114
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бакшиша ( преди 9 месеца )
    До 112.До Бургас има къде по евтини начини за превоз от такси.Ние возим повече из София и близките села.