IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Италия също се обяви против забраната на двигателя с вътрешно горене

Местните автомобилни производители подкрепиха позицията на Германия

Само преди дни Германия обяви намеренията си да запази двигателите с вътрешно горене и след 2035 г. Планът на Европейската комисия е след тази дата да бъдат забранени продажбите на нови автомобили с бензинови и дизелови мотори, но властите в Германия категорично се обявиха срещу това.


двигател


Сега към тях се присъединява и Асоциацията на автомобилните производители в Италия (Anifa), откъдето обявиха, че „приветстват новата позиция, обявена от германското правителство за забраната на ендотермичните двигатели в ЕС от 2035 г.“

Това е поредният удар срещу Европа и нейните екологични проекти, като от Anifa, подобно на германските власти, са на мнение, че декарбонизация може да се постигне и с използване на синтетичните горива. Върху тях вече работят няколко германски производители – като Audi и Porsche, например, както и италиански компании.

„Подкрепяме необходимостта от прилагането на технологично неутрален подход, който да оставя място да други решения за намаляване на CO2, вместо да се фокусира изключително върху електрическите превозни средства“, се каза още в изявлението на Асоциацията.

Всъщност, повечето водещите италиански автомобилни производители не крият, че не искат преминаване към електрическо задвижване. Те водят преговори с властите в страната, като обсъждат и други възможности за намаляване на вредните емисии. В Италия дори се обмисля създаването на фонд за подпомагане на автомобилния сектор при прехода.

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Ми кой им пречи. ( преди 3 години )
    Просто си калкулират глобите в цената. Ако клиента го кефи я плаща. До две години електромобилите ще изравнят цените с масовият сегмент коли с ДВГ. А после е ясно какво ще последва. След тая война Корейци и Китайци яко ще скочат напред.
  • #10
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Някой да е шокиран? В повечето страни, където има масово производство на коли, това е стратегически отрасъл и никоя страна няма току така да се откаже от голямата печалба. Докато електромобилите не станат толкова рентабилни колкото ДВГ спирането им означава цялата страна да се простреля в крака
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То и без друго, тук специално, най-яростните "еколози", сутрин първо палят печката на дърва и въглища и след това смело из форумите нападат "бълващите пушек ДВГ"!!!!
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    .. и още по накратко - трябват политици като тези които изградиха Европа след 1945, които поставяха държавата и хората над собствените си интереси. Но след 2000та таквиа (патриоти) няма.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    6-ти, те не си траеха толкова, имаше знаци, но последно в Шотландия се прокраднаха първите ясни гласове и лека по лека почнаха да се надигат и други. Темата е много политическа, дълга и не за форум с 500 знака. Но накратко, ако преди години икономиката е определяла политиката то сега политиката определя икономиката. Още по лошото е, че всички нови управляващи са по големи лешочди от предишните и ги интересуват само пари затова са и толкова (лесно) пордажни.
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А защо си трайкате до сега? Защо всички производители на автомобили с ДВГ си траят и едва ли не чакат да ги фалират и затворят. Имам чувството, че определени елити и задкулисни играчи ги натискат да са така мълчаливи. Трябва всички да се обединят и да ударят по масата, че тагава глупост да се забраняват коли с ДВГ е убийство на човешката мобилност. Всъщност зелената сделка не е нищо друго освен начин за контрол на държави и население. Ел.коли нека си има,но не да се налагат по брутален начин.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 3 години )
    Номер 2 карай си тротонетката е.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Под синтетично гориво се разбира получено чрез синтез което означава че от нискомолекулни съединения ще получаваш високомолекулни съединения това е енергетически неизгоден процес товя че е много по скъпо от крекирането на петролни източници.И какво щемизползваш кято изходен материал въглища сигурно но това обезсмисля Зелената сделка защото не е зелено
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Така, така, Тавареш това го каза вече, и какво - последва Германия, сега Италия. - дефакто всички произвдители. Видяха май, че "зелената зелка" е вмирисана.. по рождение. Просто наред с ДВГ ще има и електромобили - кой каквото му е кеф да си кара. А еко глупостите, както се видя и разбра е само параван за източване / стригане на населението.
  • #2
    7 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Може ли двигателите с вътрешно горене да бъдат спасени - може, ако се построят повече музеи.