IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Италия също се обяви против забраната на двигателя с вътрешно горене

Местните автомобилни производители подкрепиха позицията на Германия

Само преди дни Германия обяви намеренията си да запази двигателите с вътрешно горене и след 2035 г. Планът на Европейската комисия е след тази дата да бъдат забранени продажбите на нови автомобили с бензинови и дизелови мотори, но властите в Германия категорично се обявиха срещу това.


двигател


Сега към тях се присъединява и Асоциацията на автомобилните производители в Италия (Anifa), откъдето обявиха, че „приветстват новата позиция, обявена от германското правителство за забраната на ендотермичните двигатели в ЕС от 2035 г.“

Това е поредният удар срещу Европа и нейните екологични проекти, като от Anifa, подобно на германските власти, са на мнение, че декарбонизация може да се постигне и с използване на синтетичните горива. Върху тях вече работят няколко германски производители – като Audi и Porsche, например, както и италиански компании.

„Подкрепяме необходимостта от прилагането на технологично неутрален подход, който да оставя място да други решения за намаляване на CO2, вместо да се фокусира изключително върху електрическите превозни средства“, се каза още в изявлението на Асоциацията.

Всъщност, повечето водещите италиански автомобилни производители не крият, че не искат преминаване към електрическо задвижване. Те водят преговори с властите в страната, като обсъждат и други възможности за намаляване на вредните емисии. В Италия дори се обмисля създаването на фонд за подпомагане на автомобилния сектор при прехода.

0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    20-ти, корабите по фиордите на Норвегия са една друга бира. Когато пуснат контейнеровоз на батерии който да покрие Китай-Ротердам, без да се налага екипажа да си прави вакнации по пътя (да зареди батериите), ще си говорим пак.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    селски, на корабите ли викаш блъскащи колички?
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дизел ( преди 2 години )
    Карайте си блъскащите колички и се радвайте, докато не коригират пробега, теглото на батериите, инфраструктурата, скороста назареждане и т.н ще си карам ДВГ.
  • #18
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хората вече започнаха да електрифицират цели флотилии от кораби, а вие още ревете като малки *********** . Явно никога, ама никога няма да разберете нищо. Явно част от вбесените разбирачи още горят дърва, каква жалка мизерия!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    смотани разбирачи
  • #16
    3 rate up comment 10 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Петима Петко не чакат. Джеф Дан и екипa, разработващ т. нар. милионнa батерия за Tesla надхвърлиха очакванията на началнила. Резултат: NMC532 клетки с графитен анод, на които им слагат добавки за елиминиране на отлаганията по катода и анода. Резултат: след 12 000 цикъла батерията разполага с 90% капацитет. Или минимум 3 милиона километра ресурс. Да видим кой ще чака цистерната с нафта и кой ще поръчва гарнитури, делко, филтри, гумички за клапани и хидравлични повдигачи :D
  • #15
    3 rate up comment 14 rate down comment
    3-фазния ( преди 2 години )
    Защото, за разлика от кopoнaта, отровата във въздуха мори наред, хората живеят зле в мръсотия и шум. Мепесетата с ауспух са обречени. Всякакъв вид горене ще се премахне. Всичко е въпрос само и единствено на време. 21-век кой ти кара на оцет, олио и пелети, кой ти губи време и пари в постоянни драми? Закачаш в контакта и всичко приключва. Не караш като баба да "загрее", не галиш газта да не "харчи", понеже спирането ти връща тока. Не прекъсва и придърпва. Всички тези глyпости ще изчезнат.
  • #14
    16 rate up comment 2 rate down comment
    вуйчо ( преди 2 години )
    Защо налагането на зелените ограничения ми прилича на налагането на зеления сертификат! Резултата е контрол над хората.
  • #13
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако не искат да произвеждат електромобили, други ще ги произвеждат. Засега плановете на Тесла са за батерии за 20 милиона електромобила годишно през 2030 година, но Това беше за ръст на продажбите 50% годишно до тогава. Още миналата година ръста беше 87% и тази година вероятно ще е толкова, та може и да си увеличат плановете за 2030 година, щом останалите се отказват.После ще стане като с газа. За който не е подписал дългосрочни договори, цените батерии и материали за тях ще са космически.
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До 10 ( преди 2 години )
    Уцели право в десятката. Стогодишните се борят със зъби и нокти да запазят печалбите си и нищо друго не ги интересува. Дори не се усещат, че политиците се опитват да ги спасят и да ги накарат принудително да се откажат от краткосрочните печалби и да мислят дългосрочно. Ако днес не започнат да произвеждат масово електромобили и да осигурят батерии за тяхното производство за 10 г. бърз растеж, клиентите им ще си ги купуват от Tesla или от китайците. Приготвят се за десетки милиони електрички.