IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Светът не е готов за отказ от ДВГ!

Оливер Ципсе смята, че премахването на конвенционалните мотори няма да помогне на околната среда

Докато BMW подготвя множество нови изцяло електрически превозни средства, самата компания все още не се е ангажирала с конкретна дата, на която да се откаже от продажбите на модели с двигатели с вътрешно горене. Според нейния главен изпълнителен директор – Оливер Ципсе, светът не е готов за подобно нещо.


BMW


В интервю за германското автомобилно издание Automobilwoche шефът на BMW заяви, че прекратяването на продажбите на превозни средства с двигатели с вътрешно горене дори няма да има положително въздействие върху околната среда.

„Най-големият пазарен сегмент в Германия е на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Същото се отнася за Европа и за целия свят. Затова, преди да се откажете от тях, трябва да помислите къде ще бъдете и какво ще правите след 8-10 години. Затова и предупреждаваме, че все още е прекалено рано. Глупаво е да се откажеш от технология, благодарение на която имаш силни позиции на пазара, без да има реална нужда от това“, обясни Ципсе.


BMW
 

Шефът на BMW допълни, че отказът от двигателите с вътрешно горене няма да помогне нито на климата, нито на нещо друго. В баварската компания са толкова уверени, че конвенционалните задвижващи агрегати имат бъдеще и затова вече работят върху новото поколение от 4-, 6- и 8-цилиндрови мотори. Новите двигатели ще бъдат много по-ефективни от тези, които заменят.

Това, разбира се, не означава, че BMW не инвестира сериозно в електрически превозни средства. В действителност, германският производител разработва изцяло нова платформа за електромобили, наречена Neue Klasse, която ще бъде в основата на множество нови модели с впечатляващ дизайн и електрифицирани задвижвания.

0 от 500
  • #95
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 2 години )
    Лично аз отказвам да се кача на тролей не толкова заради това че няма емоция а зарада изключително грозните дизайни . Само погледнете това чудо по горе iX мисля се казваше . Когато някой направи напълно нормален автомобил който да не прилича на рисунка на дете от 3-та група ще си взема. За момента си седя с V6
  • #94
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Повратната точка е премината. Дните на ДВГ са преброени. Бай Га*ньо да си сипе една ракия за утеха.
  • #93
    6 rate up comment 2 rate down comment
    П.К. ( преди 2 години )
    Наистина ще бъде и странно и печално, ако след толкова години упорит труд на плеада светила на инженерната мисъл, изведнаж зарежем супер поизвежданите коли с двигатели с вътрешно горене. Ще бъде стократно и печално и странно и поради милиардите, вложени за разработката не само на двигателите, но и за всички съпътстващи този процес хиляди други необходими съоръжения, изпитателни уреди, висококвалифицирани специалисти и други и други. Правилна е постановката на Оливер Ципсе.
  • #92
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Кво общо имат инженерите с производството на квото и да било?!
  • #91
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Е*аси тъпана*ите ( преди 2 години )
    Трии новината, виж че човек не може да сподели мнението си, тъй като двама квантови инженери спорят на кой му е по-изгладен мозъка. Какво общо имат тъпите ви помпи по въпроса с производството на ДВГ? Муньовци.
  • #90
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    изключително нагъл адвокат си, издрънка дивотия след дивотия, как си позволяваш да ме обиждаш, но ти самият не знаеш нищо??????????
  • #89
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    невежия, знаеш ли защо на вентилаторните конвектори им викат конвектори? АМИ, защото използват конвекция."Вентилаторен конвектор за отопление/охлаждане 4,20/3,10kW, ултратънък 129мм със сензорно управление CRYSTAL 800L/R" ОТКЪДЕ ДА ЗНАЕШ, ЧЕ РАБОТЯТ И В РЕЖИМ ОХЛАЖДАНЕ?????????????
  • #88
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    невеж бунак, ОСЕМПЪТНИЯТ ВЕНТИЛ В ТЕРМОПОМПАТА НА ТЕСЛА Е РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #87
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "При охлаждане принципът на работа се обръща и топлината се извежда от къщата. При този процес подовото отопление се превръща в охладително тяло, като през системата се изпомпва вода с температура 18 градуса. Така температурата в помещението спада с до 3 градуса, без това да предизвиква шум или циркулация на въздуха." КЪСАЙ ВСИЧКИ ДИПЛОМИ!!!!!!!!!!!!!! Не заслужаваш дори и основно, защото не можеш да четеш!
  • #86
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всяка термопомпа се състои от следните основни елементи: Компресор, Кондензатор, Регулиращ вентил, Изпарител, Съединителни медни тръби, Хладилен агент(фреон)Хладилникът се състой от хладилен компресор, работещ с амоняк, фреон R600, фреон R134a (при по старите модели) или друг хладилен агент. Дълга тръбна система от топлообменници (кондензатор и изпарител), разширителен вентил или капилярна тръба, няколко вентилатора, за охлаждане и нагреватели за режим на разм ...