IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на BMW: Светът не е готов за отказ от ДВГ!

Оливер Ципсе смята, че премахването на конвенционалните мотори няма да помогне на околната среда

Докато BMW подготвя множество нови изцяло електрически превозни средства, самата компания все още не се е ангажирала с конкретна дата, на която да се откаже от продажбите на модели с двигатели с вътрешно горене. Според нейния главен изпълнителен директор – Оливер Ципсе, светът не е готов за подобно нещо.


BMW


В интервю за германското автомобилно издание Automobilwoche шефът на BMW заяви, че прекратяването на продажбите на превозни средства с двигатели с вътрешно горене дори няма да има положително въздействие върху околната среда.

„Най-големият пазарен сегмент в Германия е на автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Същото се отнася за Европа и за целия свят. Затова, преди да се откажете от тях, трябва да помислите къде ще бъдете и какво ще правите след 8-10 години. Затова и предупреждаваме, че все още е прекалено рано. Глупаво е да се откажеш от технология, благодарение на която имаш силни позиции на пазара, без да има реална нужда от това“, обясни Ципсе.


BMW
 

Шефът на BMW допълни, че отказът от двигателите с вътрешно горене няма да помогне нито на климата, нито на нещо друго. В баварската компания са толкова уверени, че конвенционалните задвижващи агрегати имат бъдеще и затова вече работят върху новото поколение от 4-, 6- и 8-цилиндрови мотори. Новите двигатели ще бъдат много по-ефективни от тези, които заменят.

Това, разбира се, не означава, че BMW не инвестира сериозно в електрически превозни средства. В действителност, германският производител разработва изцяло нова платформа за електромобили, наречена Neue Klasse, която ще бъде в основата на множество нови модели с впечатляващ дизайн и електрифицирани задвижвания.

0 от 500
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Термопомпите са климатични машини, чиято функция е да преобразуват топлинната енергия. Могат да се използват както за затопляне, така и за охлаждане. Характерното при тях е, че за работата си те използват термоенергия от природни източници и я преобразуавт в топлина или хлад в зависимост от желанието на човек." Не че разбереш.
  • #64
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    регулиращ вентил има във всяка термопомпа, ужасно си невеж, гукни в гуглето за снимки
  • #63
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Всяка термопомпа се състои от следните основни елементи: Компресор Кондензатор Регулиращ вентил Изпарител Съединителни медни тръби. Хладилен агент(фреон)
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    невеж смехурко, във всяка термопомпа модел У има осемпътен вентил .... във всяка термопомпа има подобни елементи .... края на безкрайното повторение
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ре *** сия - явление в математиката, при което едно понятие се дефинира чрез самото себе си. Тя дава възможност за крайна дефиниция на безкрайно множество.
  • #60
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ре глок сивна функция означава повторение до безкрай( няма да го разбереш), проста аналогия е матрьшка в матрьшка
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще ми отнеме десетилетия да те образовам. Затова като за в бъдеще питаш "въпроси" ще проявиш уважение. Виждам, че не знаеш какво значи система и подсистема. Ще използваш уикито по въпроса. Повтаря се интересен "адвокатски" прийом. Става "спор", губиш го трагично, отклоняваш темата, нов "спор" и така до безкрай. Това е реглоксия за **************************** . Звездичките са от мен, смехурко. Замести ги с епитети по избор.
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Подсистемата беше термопомпата на Tesla Model Y, по-специално Octvalve в сърцето й, която контролира потока на работния флуид към всичко, което се нуждае от охлаждане или отопление." С други думи, жалки ми смехурко, този вентил СЕ НАМИРА В ТЕРМОПОМПАТА. Точно както четирипътният вентил се намира в другите термопмпи. Мъск твърди, че е създал по-ефективна термопомпа. Помниш ли какво каза преди малко? "Оф, май си скаран с техниката. Ти май сложи под общ знаменател осем пътен клапан и термопомпа?
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Термопомпата модел Y е едни от най-добрите инженерни проекти, които съм виждал от известно време. Екипът свърши работа от следващо ниво.- Илон Мъск (@elonmusk) 23 март 2020 г."
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "При обяснението на термопомпата в ръководството на Tesla се казва Модел Y използва термопомпа, за да увеличи максимално ефективността; следователно компресорът на вашия климатик и външният вентилатор могат да работят и да издават шум, дори когато външната температура е студена и автомобилът ви се отоплява или презарежда. Разбираш ли, смехурко, СЪГЛАСНО РЪКОВОДСТВОТО НА ТЕСЛА ТЕ ИЗПОЛЗВАТ ТЕРМОПОМПА.