IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW се сбогува с легендарния V12 двигател

Баварците пускат лимитирана прощална серия на седана M760i

Германският производител BMW ще отбележи 35-годишнината от производството на V12 двигатели, като ще предложи ограничена серия на свой модел с този мотор. С нея ще отбележи неговото пенсиониране.


BMW V12


Серията ще бъде само от 12 бройки, като всички те ще бъдат предназначени за пазари в САЩ. В основата на автомобила е версията BMW M760i xDrive, като всички коли ще струват минимум 200 000 долара. В тази сума не е включена таксата за доставка. Освен това, машините ще се предлагат с уникални джанти и огромен брой възможности за персонализиране, които допълнително ще увеличат цената.

Под капака BMW Limited M760i Final V12 Edition ще бъде поставен легендарния 6,6-литров V12 с двоен турбо-компресор на баварската марка, развиващ мощност от 601 к.с. в диапазона 5500-6500 об/мин. Задвижването на седана е към четирите колела, като се осъществява чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди.


BMW V12


Екстериорът на автомобила ще бъде подчертан от по-голям надпис V12 отзад и специални 20-инчови алуминиеви джанти Style 760M с двойни спици. Те са боядисани в цветове Window Grey или Jet Black, като след това са полирани, за да разкрият тъмно сребристо покритие. Клиентите също да избират между сини или черни спирачни апарати и всеки цвят на боята на BMW Individual, който им харесва.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 2 години )
    Не съм много сигурен на 12 цил. остава в Ролс Ройс. Така че не е съвсем убит. Така де, не че е изгодна сделка и особено достъпен, но поне ще живее още.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Трябваше да го запазят, поне за пазарите в Китай и Русия
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Обективно до 4 ( преди 2 години )
    Съжалявам, че не ви допада коментара ми, но така ги виждам аз нещата. Усещането за дизайн е нещо субективно :))), но аз говоря обективно от моя гледна точка.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 4 ( преди 2 години )
    Обективно пишеш глупости още по-малко хора ги e еня дали БМВ ще продават V12 не всеки измерва имиджа в цилиндри
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Радев ( преди 2 години )
    Повечето от вас вероятно не са били родени, но бях 13-годишен хлапак през 1988 г., когато на нашата улица /до руското, тогава съветско посолство/ спря едно дипломатическо 750iL. Гледахме като изоглавени с останалите дечурлига. Нещо като все едно днес да срещнем някоя совалка. От тогава се заплених по тази марка.
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Обективно ( преди 2 години )
    сите сте много зле. Аз говоря за имидж и статус да предлагаш V12. Никой не го е еня, че V8 може да е по-бърз от V12, но на *** само ускорение му е в главата...
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 2 години )
    Еми явно при богатите няма много "супер мъжаги" като теб които предпочитат значително по-скъп, харчещ и тежък 12 цилиндров пред 8 цилиндровия който има незначително по-слабо ускорение
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Субективно ( преди 2 години )
    Джендър марка
  • #1
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Обективно ( преди 2 години )
    е жалко, BMW E32 750i беше първия следвоенен германски aвтомобил с V12. Тъпо е, че не се постараха да го запазят като агрегатпоне чисто имиджово. О, забравих, БМВ не са това което бяха. Почват да приличат все повече на някаква джендър марка, което действа доста отблъскващо на нас феновете, които са израстнали с марката и реално е запалила автомоблната ни страст...