IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Италия също се обяви против забраната на двигателя с вътрешно горене

Местните автомобилни производители подкрепиха позицията на Германия

Само преди дни Германия обяви намеренията си да запази двигателите с вътрешно горене и след 2035 г. Планът на Европейската комисия е след тази дата да бъдат забранени продажбите на нови автомобили с бензинови и дизелови мотори, но властите в Германия категорично се обявиха срещу това.


двигател


Сега към тях се присъединява и Асоциацията на автомобилните производители в Италия (Anifa), откъдето обявиха, че „приветстват новата позиция, обявена от германското правителство за забраната на ендотермичните двигатели в ЕС от 2035 г.“

Това е поредният удар срещу Европа и нейните екологични проекти, като от Anifa, подобно на германските власти, са на мнение, че декарбонизация може да се постигне и с използване на синтетичните горива. Върху тях вече работят няколко германски производители – като Audi и Porsche, например, както и италиански компании.

„Подкрепяме необходимостта от прилагането на технологично неутрален подход, който да оставя място да други решения за намаляване на CO2, вместо да се фокусира изключително върху електрическите превозни средства“, се каза още в изявлението на Асоциацията.

Всъщност, повечето водещите италиански автомобилни производители не крият, че не искат преминаване към електрическо задвижване. Те водят преговори с властите в страната, като обсъждат и други възможности за намаляване на вредните емисии. В Италия дори се обмисля създаването на фонд за подпомагане на автомобилния сектор при прехода.

0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Sasho ( преди 2 години )
    Ще ги видим как ще произвеждат двигатели отговарящи на скоро идващия евро 7 стандарт, сами ще се откажат.
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Предишните домашни. Ето една обществена:ZEVS C Максимална мощност 7,4 kW (1х230 VAC); 22 kW (3х230/400 VAC)Type 2,с включен кабел с дължина 5мИнтерфейс Цветен LCD, буквено-цифров; влаго и вандало-устойчив бутон за управление и настройкиЦЕНА: 1 560,00 ЛВ. / ЗА 1 БРОЙ С ДДСОпциононално оборудване:WIFI Комуникация 240,00 лв. с ДДСRfid достъп 240,00 лв. с ДДССистема за мониторинг, отчитане и контрол (плащане), LAN стъп 450,00 лв. с ДДС
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Предишните домашни. Ето една обществена:ZEVS C Максимална мощност 7,4 kW (1
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Поне да беше направил едно търсене в интернет. Ето ти цени от първия ми попаднал сайт за продаваните в България зарядни станциизарядна станция за електромобил | 7.4 kW 1-фазна | контакт Тип 2 1299 лвSmart Wallbox Type2 11kw Wi-Fiзарядна станция за електромобил | 11 kW 3-фазна | контакт Тип 2На складСложете в кошницата(1.399,00 лв)Smart Wallbox Type2 22kw Wi-Fi WallboxSmart Wallbox Type2 22kw Wi-Fiзарядна станция за електромобил | 22 kW 3-фазна | контакт Тип 2
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никой ( преди 2 години )
    До 26 Той дали е виждал не знам, но ти май не си виждал .Най-евтиния модул за домашно зареждане/ за един автомобил/ е около 5000 евро.А за новата ти ел.инсталация на къщата също трябва да помислиш. Но това е без значение за България в момента ,а и за в бъдеще. Тока ще е проблем.Тука не ти Скандинавието и техните вятърни паркове .
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 25 ( преди 2 години )
    Ти по-добре виж дали ти е запалена печката на дърва, че го дават студено днеска!!
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Ти май си на принципа отричам всичко, което не ми е познато.И колко мислиш, че струва зарядна станция за електромобил? Такава за домашно ползване струва около 1000 лв, а ако искаш да стане обществена трябва да се добавят още 5-600 лв за модул за плащане. Тоест струва по-малко от един вендинг автомат за кафе, който освен ток иска и вода и консумативи, както и редовна поддръжка.Зарядната станция може да прави по-голям оборот без поддръжка. Дали няма да станат повече от Вендинг машините?
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    не било компютри а компоти същото и графита и графен един приател питам някой от вас виждал ли е на живо зарядна станция и дали знае колко струва
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ами да ( преди 2 години )
    Почват да осмислят, че електричките не са алтернатива на ДВГ!
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    До 14 вуйчо ( преди 2 години )
    За какви ограничения става въпрос? За намаляването на тровенето на хората? Или твърдиш че вредните вещества, които излизат от ауспуха са измислица на зеленистите?Автопроизводителите знаеха какви норми ще трябва да спазвате през 2020 и след това през 2025 още през 2000 г. Кой им е виновен че не направиха нищо по въпроса и се сетиха 20 години по-късно да предприемат нещо. И на практика не мислиха да предприемат нищо, а да си продължат по старому, но Тесла ги изненада и сега няма мърдане.