Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.
Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.
Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):
Като собственост на концерна SAIC, който най-големият производител на автомобили в Китай през последното десетилетие, марката MG отдавна има потенциала да бъде сериозен играч. Към момента собственикът на този бранд все още няма ясна стратегия, тъй като е принуден да работи с прекалено много марки, но това е на път да се промени.
Според новия план на китайците, MG трябва да се превърне в глобален бранд, който през 2024 година да продава по над милион нови автомобила на повече от 100 пазара по света. Фокусът е върху евтините електромобили, които обаче ще предлагат сериозен пробег. И това би трябвало да върши работа още известно време.