Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.
Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.
Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):
През първата си година под собствеността на Geely - 2010, Volvo продаде 373 525 автомобила и реализира печалба, което беше отчетено като успех. За 2019 година резултатът на шведите е над 700 000 продажби и 1,5 млрд. евро чиста печалба. Шведите залагат на безопасността, на опазването на околната среда и изпращат най-правилните сигнали към клиентите си, което би трябвало да им донесе успех.