IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум-марките, които са в сериозна опасност

Тези брандове може да не оцелеят в новите условия на автомобилната индустрия

Електрификация, нови технологии за свързаност, автономия на автомобилите, бързо развиващи се нови компании, глобална пандемия, Брекзит, недостиг на полупроводници, променящи се навици на потребителите, блокиране на Суецкия канал - списъкът с краткосрочни и дългосрочни предизвикателства пред автомобилната индустрия днес е обширен повече от всякога. На момента той граничи с фарса, но е потенциално разрушителен, особено за някои производители.

Кои компании са най-силно застрашени? Според британското издание, тези проблеми се отразяват особено зле на луксозните производители. Пет от тях в момента се намират на ръба и може сериозно да пострадат, ако обстановката не се нормализира, което изглежда невъзможно, поне към момента. Кои са те?

Премиум-марките, които са в сериозна опасност (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Живанши ( преди 1 година )
    Сериозно липсва от класацията Мазерати. Тия не знам как са живи още. Левантето е целувка ама много пари, пък изглежда по скромен от по евтино AMG. Или каквото и да е там. Тази марка си отиде отдавна. Никой неин модел не ми е бил присърце.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Логиката за Ламборджини важи и за Ферари.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    DS ( преди 1 година )
    DS не е съвсем премиум-марка, но поне управляващите директно казват причината за да я има: "Създадохме бранда, защото сред нашите клиенти има такива, които са готови да платят по-висока цена за малко шик".По-точно и ясно не може да се каже!
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    Къде забравиха оня измислен инфинити, дето зарибиха балъците в България да плащат премиум клас, а да получават нисан.
  • #17
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Въобще нямам намерение да водя излишни спорове. Фактите обаче са,че БМВ разполага с технология да развива и произвежда самостоятелно двигатели - като започнеш от 3 цилиндъра и стигнеш до v12, хибридни и електрически модели, както и собствени платформи и задвижване системи. Присъства в почти всички сегмент - от компактен хечбек до премиер лимузина. Някои от моделите и имат по 5-6 генерации. Така, че явно имат някакъв технологичен потенциал.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 21 ( преди 1 година )
    Аз съм сигурен, че ти даже ванос не знаеш какво е, най-вероятно некой квартален майстор ти е обяснил с думи прости!
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Имаш един основен проблем - бъркаш мечтаното с реалното. Бмв нямали технологиите - марка, която присъства във всеки сегмент от малък градски автомобил до луксозни лимузини. Алфа като имат технологии, да ми кажеш, коя точно платформа или двигател са създали самостоятелно от Алфа Ромео през последните години.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до#10 ( преди 1 година )
    с изключение на цената нищо друго....бе!
  • #13
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Даниел ( преди 1 година )
    10, ако седнеш в Алфа и после Мерцедес, БМВ или Ауди ще видиш кое не и е премиум - нищо. Качество на изработка и материали, на по-ниско ниво от Опел и Фолксваген, а това не е хич премиум. А номер 16 да спре гъбите и наркотиците, че не му влияят добре. Джиип е най-продаваната марка в САЩ, ама друг път, бая на зад са от повечето марки. А това за БМВ направо счупи скейтборда, такава невероятна идиотщина не бях чувал до сега.
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    abc ( преди 1 година )
    За Смарта...Първо, не е никакъв "премиум". Второ, направен е на базата на Рено Туинго. С малко визуално префасониране от страна на Мерцедес. Труден за обслужване двигател монтиран отзад под багажника и със задно предаване.