IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиум-марките, които са в сериозна опасност

Тези брандове може да не оцелеят в новите условия на автомобилната индустрия

Електрификация, нови технологии за свързаност, автономия на автомобилите, бързо развиващи се нови компании, глобална пандемия, Брекзит, недостиг на полупроводници, променящи се навици на потребителите, блокиране на Суецкия канал - списъкът с краткосрочни и дългосрочни предизвикателства пред автомобилната индустрия днес е обширен повече от всякога. На момента той граничи с фарса, но е потенциално разрушителен, особено за някои производители.

Кои компании са най-силно застрашени? Според британското издание, тези проблеми се отразяват особено зле на луксозните производители. Пет от тях в момента се намират на ръба и може сериозно да пострадат, ако обстановката не се нормализира, което изглежда невъзможно, поне към момента. Кои са те?

Премиум-марките, които са в сериозна опасност (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 2 години )
    Е дали пък не са в опасност. Колко модела произвеждат в момента Алфа? А какви са продажбите? От десетилетия Алфа Ромео работи на загуба и е напълно изкуствено поддържана.
  • #10
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква опасност за Алфа бе, вчера в Automotive News писаха, че Q1 са с 35% нагоре, особено Стелвио-то.
  • #9
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Alfa няма да пенсионират Giorgio. Прочели ли сте интервюто на Импарато? Също така цялата група Стелантис се създаде с цел оптимизиране на разходите. Впрочем ВАГ не работят ли от години по този модел? Като пробутват за премиум шасита, които са с качествата на 30000 левова Шкода? Големи сте журналисти тука.
  • #8
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Даниел ( преди 2 години )
    Алфа, ДЕс и Смарт не са много премиум.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Значи Дачия се справя, щом я няма в статията.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Знаех, че Алфа не се справят много добре с продажбите, но 35 хил. автомобила са найстина потресаващо малко. Дано се измисли нещо, защото наистина ще е загуба тази марка просто да изчезне.
  • #5
    15 rate up comment 7 rate down comment
    за факта ( преди 2 години )
    За "немчугите" - не знам, ноо ти определено си застрашен от некой инфаркт от злоба!!! Па излезни малко, разходи се и свикни с мисълта кои са най-добрите автомобили!! Всеки случай - не френските!!
  • #4
    15 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 2 години )
    Колата не е символ на статус в твоето обкражение, където се радвате основно на Дачия! Колите винаги ще са символ на статус и факта, че се появяват електрички за над 1 000 000 Евро доказва, че и при електрическите автомобили ще е така! Това, че задвижването ще е батерия и електромотор, не значи, че вискчи ще са еднакви! Няма как да сръвняваш Дачия Спринт и Ауди E-Tron! Отвори си очите хипи!!
  • #3
    10 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 2 години )
    Повечето премиум марки нямат бъдеще, или просто ще станат масови такива (може би по-скъпи масови но масови) с навлизането на ел. колите поради сходните задвижващи характеристики и ниските им експлоатационни разходи. Просто хората ще разберат (някой вече са го разбрали) че може и да не плащат една чанта с пари за поддръжка (каквото е в момента) и пак да пътуват бързо и комфортно. Колата отдавна не е символ на статут, но все още е сериозна яма за пари, които със сигурност могат да бъдат спестени
  • #2
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Смарт премиум?!Ягуар някога може да е бил, в момента няма нищо премиум