Преди няколко седмици анализ на изданието Autocar посочи премиум-марките, които са в сериозна опасност заради новите предизвикателства в автомобилната индустрия. Това са електрификацията, развитието на нови технологии за свързаност и автономия на автомобилите, появата на бързо развиващи се нови компании, глобалната пандемия от COVID-19, Брекзит, недостигът на полупроводници, както и променящите се навици на потребителите.
Сега идва ред на марките, които се очаква да процъфтяват. Към момента те се справят много добре дори на фона на проблемите и според британските ни колеги, тази тенденция ще се запази поне в близко бъдеще.
Марките, които ги очаква добро бъдеще (ГАЛЕРИЯ):
Ако се броят отделните марки, Toyota е най-големият автомобилен производител в света през последните години. Бавното преминаване към електромобили не се харесва на мнозина, но пък японците успяха да извлекат големи дивиденти от продажбата на хибриди, където са лидер на пазара. Натрупаните средства бяха инвестирани в научно-изследователска и развойна дейност, особено в областта на твърдите батерии. Това със сигурност ще укрепи, а защо не и да засили, позициите на Toyota на световните пазари.