IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Евро 7: това ли е краят за двигателя с вътрешно горене?

11 факта, които могат да ви изяснят какво ще се случва в следващите години

"На практика това е забрана на двигателя с вътрешно горене": така реагира на бъдещия нов екологичен стандарт Евро 7 Хилдегард Мюлер, шефката на браншовата организация на автомобилната промишленост в Германия VDA.

Детайлите около следващия стандарт, който трябва да влезе в сила през 2025 година, още не са уточнени окончателно. Но е ясно, че той ще цели преди всичко драстично намаляване на емисиите на азотни оксиди (NOx) - от сегашните 60 мг/км за бензиновите двигатели и 80 мг/км за дизелите, до едва 30 мг/км за всички видове задвижване.

Може ли изобщо това да бъде постигнато с конвенционални двигатели, или ще означава поголовно преминаване към електрическо задвижване? И значат ли строгите европейски норми, че нещо подобно ще последва и за останалия свят?


11 важни неща около бъдещия Евро 7 (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #35
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хър-мър-кетинг ( преди 1 седмица )
    "електромобилите се нуждаят от доста по-малко обслужване в сравнение с ДВГ." - за това няма да ги бъде в обозримо бъдеще! Щото над 80% от печалбата идва от сервизите и резервните части.
  • #34
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Гоуст ( преди 1 седмица )
    ЛГБт и намалявяне на раждаемостта ама Азия и Африиа не го спазват.По-малко коли в Европа за чист въздух ама Азия не го спазеа.По-малко производство и индустрия за по-чист въздух ама в Азия не се спазва. Значи Европейците са си виновни.
  • #33
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Колата ми е с атмосферен, MPFI двигател на 15 години. Отделя 12 милиграма на км по спецификация. Обаче новите мотори с турбини и директно впръскване не могат да направят това. Приятел с нов бензин с директно впръскване произведен 2019 има 32 милиграма на км. Разликата че моите СО2 са 165, а неговите са 111.
  • #32
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Бай *** си иска 15 годишния премиум с отрязан катализатор и да чади пред блока.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 28 ( преди 1 седмица )
    Що за голяма простотия дали има място го определят хората Европа да не ти е Сингапур, Бангладеш или Южна Корея (която също явно има място щом имат по 1млн продажби на коли годишно при положение че е с по-малка площ от нас)
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    благодарение на гръмотевиците образувалият се азотен оксид чрез дъжда се наторява растенията.следователно двигателите спомагат за наторяването.
  • #29
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Същото като пропагандата за еднополовите бракове (повече обратни-> по-малко новородени-> по-малко замърсители на природата и по-малко глад): по-скъпи автомобили->повече използване на обществения транспорт (нещо доста развито в цяла Европа, за разлика от близкия изток, в това число и ***). Не ви се иска, но сами сме си виновни и е време за някои кардинални решения
  • #28
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Най-хубаворо, което може да се случи на автомобила, е да се ограничи масовото му използване. Това в момента не е каране, а мъка. Светофар след светофар, претоварени улици, пълни магистрали. Ясно е, че не може всеки пълнолетен на земята да кара кола. Просто няма място.
  • #27
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 1 седмица )
    Да забранят гръмотевиците и да оставят ДВГ-тата на мира!
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 22 ( преди 1 седмица )
    Кое няма как да се случи? Преди Митсубиши И-Миев струваше 75 хиляди лева, а сега Шкода Ениак за същите пари! Виждаш ли разлика межди двете?