IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15 ключови въпроса около новия стандарт за емисиите

Най-разтърсващата промяна в автоиндустрията e факт от Нова година. Някои клиенти вече я усетиха

Обратното броене до Апокалипсиса вече започна: за европейските автомобилни производители остават едва 350 дни, преди да дойдат безмилостните нови глоби за парникови емисии. Това може да се окаже най-голямото сътресение за тази промишленост на Стария континент от Втората световна война насам.


SUV
Непрекъснато растящият SUV сегмент още повече усложнява задачата пред производителите, защото тези модели по правило са с по-висок разход от конвенционалните леки коли

Променените лимити за въглеродния диоксид на практика вече са в сила, и на базата на резултатите от тази година ще се определи кой колко ще плаща през 2021. "Новите регулации за СО2 са най-големият риск за автомобилната индустрия, откакто се помним", предупреди аналитичната компания ISI Evercore. Много потребители и дори хора от самия автомобилен сектор обаче още не са съвсем наясно какво се случва. Automedia.bg се опита да обобщи най-същественото по темата в 15 въпроса.


Какво трябва да знаете за новите стандарти (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 4 години )
    А какво става с наи големия замърсител-авицията докога ще се мълчи за авиационното замърсяване,и защо по политически причини се пречи на държави като Русия,Индия да финасират преминаването на транспорта на газови горива лицемерието около замърсяването и парниковите газове се превърна в най мръсния бизнес
  • #20
    5 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колите само на ток! Това е.
  • #19
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами Сащ кога с техните коли миниимума е 370 гр на км.Само *** от ес...
  • #18
    29 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 4 години )
    Малоумно е да се налагат такива драконовски мерки върху бранш който допринася само с 12% към СО2 замърсяването. А останалите замърсители които изхвърлят близо 90% от СО2? Най глупавото е че ЕС дори да постигне 0 емисии на СО2 това няма да повлияе съществено парниковия ефект защото в топ 10 на най големите замърсители има само 1 държава от ЕС чиито емисии са пъти по малко от Индия, САЩ или Китай. Така че това е една малоумно самоубийствена политика на чиновниците на ЕС.
  • #17
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Лъжи ( преди 4 години )
    Всичко е огромна лъга за пари! Големи учени доказаха, че глобалното затопляне е огромна лъжа! Всичко е за пари! Пожарите в Австралия замърсяват въздуха, колкото всички автомобили на планетата в режим 24/7 за над 30 год работа! Изригването на вулкан замърсява, колкото всички автомобили в непрекъснат режим на работа в продължение на над 10 години! Всичко е прах в очите, за да се продават нови технологии и да си купуваме нови автомобили!
  • #16
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Неграмотен ( преди 4 години )
    *** и химиците.Правете разлика между CO и СО2.От въглеродния оксид се получава киселинен дъжд. Въглеродния двуокис го приемате с газираните напитки. Азотните съединения тровят и претворяват почвата.
  • #15
    14 rate up comment 4 rate down comment
    еко ( преди 4 години )
    Само в ЕС може да съществува такава идиотщина, да се третира "ГАМАТА модели на даден производител" а не всеки модел кола поотделно. По голяма глупост от това няма.
  • #14
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 4 години )
    От цялата работа разбрах, плащаш и цапаш.
  • #13
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Анести ( преди 4 години )
    Сега ще се затварят заводи и уволняват хора. Дюшеш за Китай и китайците.
  • #12
    37 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Само коментиращите под статийте на автомедия ли не разбраха , че основно замърсяването е от горенето на няколко хиляди тона ежедневно в тецовете на канцерогенни пластмаси и отпадъци внасяни от Европа срещо заплащане.