IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15 ключови въпроса около новия стандарт за емисиите

Най-разтърсващата промяна в автоиндустрията e факт от Нова година. Някои клиенти вече я усетиха

Обратното броене до Апокалипсиса вече започна: за европейските автомобилни производители остават едва 350 дни, преди да дойдат безмилостните нови глоби за парникови емисии. Това може да се окаже най-голямото сътресение за тази промишленост на Стария континент от Втората световна война насам.


SUV
Непрекъснато растящият SUV сегмент още повече усложнява задачата пред производителите, защото тези модели по правило са с по-висок разход от конвенционалните леки коли

Променените лимити за въглеродния диоксид на практика вече са в сила, и на базата на резултатите от тази година ще се определи кой колко ще плаща през 2021. "Новите регулации за СО2 са най-големият риск за автомобилната индустрия, откакто се помним", предупреди аналитичната компания ISI Evercore. Много потребители и дори хора от самия автомобилен сектор обаче още не са съвсем наясно какво се случва. Automedia.bg се опита да обобщи най-същественото по темата в 15 въпроса.


Какво трябва да знаете за новите стандарти (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    17 rate up comment 2 rate down comment
    до 7 ( преди 4 години )
    бате, азотните емисии не са вредни, щото атмосферният въздух, който дишаме, е по начало 78% азот. Вероятно имаш предвид някои азотни съединения с кислорода
  • #10
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    и преди всичко въглеродният диоксид няма pH, понеже това е измерител за киселинността на водните разтвори, а CO2 e газ. Но някъде дълбоко отдолу има някаква идея, видимо :)
  • #9
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Jezza ( преди 4 години )
    Хубава статия г-н Томов, отново! Добре, че сте Вие да прочетем нещо свястно. А това, ми хареса най-много и е най-важното според мен от цялата статия! - Шефът на PSA Тавареш в прав текст обвини Брюксел, че действа като "троянски кон" за китайците и ще им позволи да превземат отвътре големите европейски компании. Daimler, в който китайски компании са на път да овладеят до 20% от капитала, е достатъчно тревожен пример. Това е всичко, което трябва да знаем за продажниците от Брюксел!
  • #8
    17 rate up comment 5 rate down comment
    do dolnia ( преди 4 години )
    Или си спал на течение или не те слуша главата нещо или е от ракията. Какво е това "отрицателно пеха" и "положително пеха" като PH е винаги > от 0 число? Дай малко разяснение..
  • #7
    6 rate up comment 13 rate down comment
    до: #4 ( преди 4 години )
    Там е работата, че въглеродният двуокис от автомобилите няма отношение към зелените разстения. С отрицателно пеха е. Трябва да бъде с положително, за да участва в процеса на фотосинтезата. Така, че парниковият ефект е факт точно от това СО2 и не само. Азотните емисии са наистина супер вредни, но са в краткотраен директен аспект върху човека, а не в дълъг глобален план, както е при СО2.
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Осезаемо вдигане на цената на новите коли, ще се отрази веднага и при старите, които са купувани евтино. Та и ние ще го ядем. И ще караме още по-стари коли.
  • #5
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Че чиновниците по брюксел са се продали на китайците, е ясно...
  • #4
    16 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    най голямата лъжа на века е че въглеродните емисии са проблем!!!!въглеродните емисии ХРАНЯТ зелените растения на земята!Колкото повече въглерод се отделя, толкова повече е листната и зелена маса на земята !!!проблемът не са въглеродните а АЗОТНИТЕ емисии.....обаче нали трябва от голямата лъжа да се правят трилиони долари - лъжата си върви върви ......
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 4 години )
    Всичко много хубаво, но тук в БГ колко са новите коли купени от магазина? На фона на новия Фнос е капка в морето. Нещо повече, у нас се внасят предимно издухали дизеляци на по 'найсе години.Сега ще питате ли защо децана ни са асматици и вечно болни? А *** пък на мама и тате им е тънко, карат яките возила премиум клас за без пари.
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 4 години )
    Хубава статия, браво!