IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Евро 7: това ли е краят за двигателя с вътрешно горене?

11 факта, които могат да ви изяснят какво ще се случва в следващите години

"На практика това е забрана на двигателя с вътрешно горене": така реагира на бъдещия нов екологичен стандарт Евро 7 Хилдегард Мюлер, шефката на браншовата организация на автомобилната промишленост в Германия VDA.

Детайлите около следващия стандарт, който трябва да влезе в сила през 2025 година, още не са уточнени окончателно. Но е ясно, че той ще цели преди всичко драстично намаляване на емисиите на азотни оксиди (NOx) - от сегашните 60 мг/км за бензиновите двигатели и 80 мг/км за дизелите, до едва 30 мг/км за всички видове задвижване.

Може ли изобщо това да бъде постигнато с конвенционални двигатели, или ще означава поголовно преминаване към електрическо задвижване? И значат ли строгите европейски норми, че нещо подобно ще последва и за останалия свят?


11 важни неща около бъдещия Евро 7 (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Скоро при електричките втора ръка , ще имаме същите проблеми като при 3-4-годишните мобилни телефони, производителят ще спре да ти актуализира софт-а и ще си принуден да си купиш следващия автомобил , защото твоя ще е толкова уязвим , че и начинаещо хакерче ще може да ти вгорчи живота- още преди години излезе един филм , за една дето я "отвлякоха" благодарение на автономните системи на МПС-то й.
  • #24
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    След 3-4 години "новия внос " ще потече не от Германия , а от Русия .
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Гошко Пешов ( преди 1 седмица )
    Все тая, то с тези локдауни, ваксинационни паспорти и мерки за кво ти е кола, от вкъщи до магазина от магазина вкъщи и това ще ни наложат да ни е живота... Сега тепърва 5та вълна, 6та вълна, Зимбабвски щам...
  • #22
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    това с цените надолу при автомобилите няма как да се случи
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Как
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    19 ( преди 1 седмица )
    След 5 години електромобилите, които сега са актуални ще са три пъти по евтини.
  • #19
    12 rate up comment 8 rate down comment
    19 ( преди 1 седмица )
    Аз съм хейтър. Мразя скапания Елон, щото още няма 15 годишни премиуми (само такива признавам) на ток. Значи сега са много скъпи и нямам никаква нужда от тях. Аз също така мразех и смешниците от Епъл и Самсунг. Смартфони три пъти по скъпи от най-великата Нокиа с големи и много удобни копчета, с малко дисплейче - нямах никаква нужда от тези тъпи смартфони. Много мразех и LCD телевизорите - че беха много скъпи, пък народа беден и няма 5000 евро за 32 инчов телевизор - да толкова бяха като излязох ...
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До #17 Засега производител който произвежда само електромобили е май само Тесла . Не включвам китайските фирми чиято продукция и концепция е неизвестна . Но Тесла сами признават че не реализират печалба от автомобилите си ами от продажби на кредити на други производители като FCA например. Така че явно никой не печели от тях . Разбира се ще започнат да печелят когато евро чиновниците извадят ДВГ от употреба . Но тази печалба ще е за наша сметка .
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 1 седмица )
    Така е, защото от Пежо искат да им купиш електрическото, а не бензиновото! Не го ли разбрахте? Производители които произвеждат само електрически коли, излизат на по-ниски цени, защото те са зависими от продажби! Какво ще загуби Пежо, ако не купиш електрическата а бензиновата!
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Само плашат ( преди 2 седмици )
    Няма начин да е края преувеличава се все пак доколкото знам изискваните емисии СО2 се намалят от 95 до 75 грама разбира се рязко е но при повече продажби на електромобили и хибриди ще остане възможност предполагам поне 60% от продажбите да са бензин, обикновен хибрид и дизел и вероятно поне 30% електромобили и зареждаеми хибриди от сегашните 10%