Японският гигант Toyota и компанията за реклама и PR Dentsu ще създадат два джойнт-венчъра, чиято цел ще е да "подобрят комуникациите и стратегията за дигитална трансформация" на автомобилния производител. Toyota ще държи 66% в новите дружества, а Dentsu - 34%. Задачата на едното е да изгради "изключително потребителско доверие" в Toyota, другото ще работи върху дигитализацията.
Ето и останалите новини накратко на 17 септември (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen купува дял от Sixt
Германският гигант Volkswagen планира да купи значителен дял от Sixt, една от водещите компании за рент-а-кар в Европа, съобщи местното издание Manager Magazine. Sixt активно развива в последните години проекти в областта на споделеното пътуване.
Според информацията на Manager, VW може да придобие до 15% от Sixt чрез обикновени и преференциални акции. От концерна обаче отказаха коментар по статията.
Германският гигант Volkswagen планира да купи значителен дял от Sixt, една от водещите компании за рент-а-кар в Европа, съобщи местното издание Manager Magazine. Sixt активно развива в последните години проекти в областта на споделеното пътуване.
Според информацията на Manager, VW може да придобие до 15% от Sixt чрез обикновени и преференциални акции. От концерна обаче отказаха коментар по статията.