Японският гигант Toyota и компанията за реклама и PR Dentsu ще създадат два джойнт-венчъра, чиято цел ще е да "подобрят комуникациите и стратегията за дигитална трансформация" на автомобилния производител. Toyota ще държи 66% в новите дружества, а Dentsu - 34%. Задачата на едното е да изгради "изключително потребителско доверие" в Toyota, другото ще работи върху дигитализацията.
Ето и останалите новини накратко на 17 септември (ГАЛЕРИЯ):
General Motors ще приложи метода на Tesla
Американският гигант General Motors обяви, че ще разработи свое собствено задвижване за електромобили, което да се използва в цялата бъдеща гама на компанията. Проектът се нарича Ultium Drive и целта му е да направи GM максимално независим от външни доставчици - модел, който вече се прилага от Tesla.
Ultium Drive ще включва пет различни системи за задвижване - т. нар. е-оси, и три различни електромотора. Според Адам Квятковски, шефа по електромобилите в концерна, новите системи ще повишат ефективността и обхвата на моделите на ток.
Американският гигант General Motors обяви, че ще разработи свое собствено задвижване за електромобили, което да се използва в цялата бъдеща гама на компанията. Проектът се нарича Ultium Drive и целта му е да направи GM максимално независим от външни доставчици - модел, който вече се прилага от Tesla.
Ultium Drive ще включва пет различни системи за задвижване - т. нар. е-оси, и три различни електромотора. Според Адам Квятковски, шефа по електромобилите в концерна, новите системи ще повишат ефективността и обхвата на моделите на ток.