Японският гигант Toyota и компанията за реклама и PR Dentsu ще създадат два джойнт-венчъра, чиято цел ще е да "подобрят комуникациите и стратегията за дигитална трансформация" на автомобилния производител. Toyota ще държи 66% в новите дружества, а Dentsu - 34%. Задачата на едното е да изгради "изключително потребителско доверие" в Toyota, другото ще работи върху дигитализацията.
Ето и останалите новини накратко на 17 септември (ГАЛЕРИЯ):
Nikola се възстанови след скандала
Акциите на американския производител на електромобили и водородни автомобили Nikola отново тръгнаха нагоре, след като по-рано се сринаха в резултат на доклад, изобличаващ компанията в измама. Въпросният доклад бе изготвен от Hindenburg - компания, която се занимаваше с къси продажби на акциите на Nikola и би извлякла непосредствена изгода от поевтиняването им. В него се казваше, че основателят на Nikola Тревър Милтън е излъгал за патенти и технологии, с които уж компанията разполагала. Милтън в отговор обвини Hindenburg, че просто се опитва да манипулира пазара. Инвеститорите явно му повярваха, защото книжата на Nikola възстановиха 6% от стойността си и причиниха 24 милиона долара загуби на замесените в къси продажби.
Акциите на американския производител на електромобили и водородни автомобили Nikola отново тръгнаха нагоре, след като по-рано се сринаха в резултат на доклад, изобличаващ компанията в измама. Въпросният доклад бе изготвен от Hindenburg - компания, която се занимаваше с къси продажби на акциите на Nikola и би извлякла непосредствена изгода от поевтиняването им. В него се казваше, че основателят на Nikola Тревър Милтън е излъгал за патенти и технологии, с които уж компанията разполагала. Милтън в отговор обвини Hindenburg, че просто се опитва да манипулира пазара. Инвеститорите явно му повярваха, защото книжата на Nikola възстановиха 6% от стойността си и причиниха 24 милиона долара загуби на замесените в къси продажби.