IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

Мъск отрече да е подарявал кола на президента на Беларус

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

На официалната страница на Tesla в социалната мрежа Instagram се появи нов "шеговит" пост. В него всъщност няма нищо осъдително, но заяждането с един от конкурентите на пазара ясно си личи.

В самото съобщение се сравняват характеристиките на седана Model S и на първия електромобил на Porsche - Tayacan, който беше представен само преди дни. И краят на самия пост завършва с ироничния въпрос  "Какво ще избереш?"

Tesla

Tesla Model S ускорява от 0 до 100 км/ч з 24 секунди, развива максимална скорост до 262 км/ч и изминава 555 км с едно зареждане, като цената на автомобила е 99 990 долара. В същото време Porsche Taycan вдига 100 км/ч от място за 2,6 секунди при максимална скорости в 260 км/ч и пробег 402 км. Цената на немския електромобил на практика е почти 2 пъти по-висока - 180 000 долара.

Засега от прес-службата на германския бранд запазват мълчания, но като се знае историята на рекламните войни между автомобилните брандове, най-вероятно съвсем скоро ще има отговор.

В същото време главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече появилите се твърдения, че е подарил електромобил на президента на Беларус - Александър Лукашенко. Милиардерът направи това със съобщение в Twitter, където отговари на въпрос на друг потребител.

Само преди 2 дни медиите в Беларус написаха, Лукашенко е получил модел на Tesla Model S от Мъск, като цитираха самия президент. Държавният глава дори се похвалил, че често тествал колата, като успял да развие скорост от 250 км. Оказва се обаче, че Лукашенко се е сдобил с електромобила по друг начин.

Снимки: Instagram

0 от 500
  • #1
    12 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Трябва да си много болен фен, за да избереш Поршето с доста по-лоши характеристики на двойна цена. Но като има ба.лъ.ци ще има и тарикати. Хайде форумната *** да почва да обяснява за лукс, за управляемост, за спорт, имидж и др. глупости. Много ще си ми интересни лиготните му и тъпите обяснени, за да оправдае високата цена на немската кола. Давай ВАГи ти си!