IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

Мъск отрече да е подарявал кола на президента на Беларус

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

На официалната страница на Tesla в социалната мрежа Instagram се появи нов "шеговит" пост. В него всъщност няма нищо осъдително, но заяждането с един от конкурентите на пазара ясно си личи.

В самото съобщение се сравняват характеристиките на седана Model S и на първия електромобил на Porsche - Tayacan, който беше представен само преди дни. И краят на самия пост завършва с ироничния въпрос  "Какво ще избереш?"

Tesla

Tesla Model S ускорява от 0 до 100 км/ч з 24 секунди, развива максимална скорост до 262 км/ч и изминава 555 км с едно зареждане, като цената на автомобила е 99 990 долара. В същото време Porsche Taycan вдига 100 км/ч от място за 2,6 секунди при максимална скорости в 260 км/ч и пробег 402 км. Цената на немския електромобил на практика е почти 2 пъти по-висока - 180 000 долара.

Засега от прес-службата на германския бранд запазват мълчания, но като се знае историята на рекламните войни между автомобилните брандове, най-вероятно съвсем скоро ще има отговор.

В същото време главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече появилите се твърдения, че е подарил електромобил на президента на Беларус - Александър Лукашенко. Милиардерът направи това със съобщение в Twitter, където отговари на въпрос на друг потребител.

Само преди 2 дни медиите в Беларус написаха, Лукашенко е получил модел на Tesla Model S от Мъск, като цитираха самия президент. Държавният глава дори се похвалил, че често тествал колата, като успял да развие скорост от 250 км. Оказва се обаче, че Лукашенко се е сдобил с електромобила по друг начин.

Снимки: Instagram

0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Русия ( преди 4 години )
    Нека да се сдавят на истинска писта на формула едно - 10 обиколки и тогаз ще приказваме, аз залагам на Поршето.Тия драг по прав асфалт са само 1/10 от способностите на колите. Кога Мъск ще се пробва в истинско състезание, да видим колата му как се мята на ляво надясно по завоите като гемия в бурно море.
  • #10
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Motion ( преди 4 години )
    Защо Porsche Taycan е с по-слаби характеристики, но е по-скъпо ли? Елементарно - цената е такава заради качеството. Колкото и проблеми да са имали Porsche, нямат нищо общо с ниското качество на материалите, сглобките и техниката на Tesla. И аз лично предпочитам да платя повече, но да получа нещо по-сигурно, по-качествено и по-дълготрайно. Сега, че ще вдига по-ниска максимална скорост и ще изминава по-малко разстояние с едно зареждане - ще го преживея... Стига да е по-добре изработено.
  • #9
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Warwicksz ( преди 4 години )
    Теслата на 7-8 години изглежда по-добре от немската настъпена жаба в муцуната.
  • #8
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Хахаха ( преди 4 години )
    Немците са загубили всички войни досега освен срещу френските хомо през Френско пруската война.Ще загубят и сега срещу ЮСА нямат шанс.
  • #7
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре че са гаражните инженери на Римац че да имат и немските "премиуми" електромобил, че колко нищо не отбират от силова електроника горките..
  • #6
    25 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Да всичко изглежда в полза на Тесла, докато не влезеш в колата. Тогава собственика на Тесла разбира че си е купил автомобил с най-нискокачествени и евтини материали. Докато в Поршето всичко е на топ ниво.
  • #5
    9 rate up comment 18 rate down comment
    kreti ( преди 4 години )
    Обикновено дръвниците които величаят ябълките, величаят и теслата, електробръкмите превръщат южна америка в пустиня заради батериите и водата която се ползва за добиване на химикалите. Екология на думи и за немислищи хора които се радват на Грета Тумберг.
  • #4
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Оня ( преди 4 години )
    До тук всичко е написано на хартия.Време е Порше да вземе една Тесла и да покаже тези 20 старта един след друг къде са те и какво остава от Теслата след дори 5 лаунча.Нищо става интересно.А и на 5 годишно е ясно че Порше е премиум а евтините салони на американчето не вървят.То бяха жалби срещу качеството ,сглобка и какво ли не
  • #3
    15 rate up comment 11 rate down comment
    112 ( преди 4 години )
    Като се има предвид че някой от сглобките на Тесла са като от началото на 90-те и качеството което предлагат, не случайно Поршето е по-скъпо но и по-качествено.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Пропуснали сте че следващата седмица Модел S ще бъде пуснат на Нюрбургринг значи от Тесла или са полудели съвсем или са приготвили някаква изненада ще е интересно