IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Германци отказаха 85 броя Model 3 заради лошо качество

Компания за коли под наем анулира поръчка за 5 милиона евро

Германци отказаха 85 броя Model 3 заради лошо качество

Не беше толкова отдавна, когато новината, че германската компания за коли под наем Nextmove е поръчала 100 електромобила Tesla Model 3, ентусиазира феновете на марката. Сега обаче стана ясно, че поръчката на стойност 5 милиона евро е била анулирана едностранно от германците.

Първоначално, през пролетта на тази година, на Nextmove били доставени 15 броя Model 3, но от компанията обясниха, че всички те постоянно имали проблеми. След това по-точната статистика показала, че един на всеки четири електромобила бил без сериозни дефекти, а останалите 75% дори не били в състояние да „излязат на пътя”. А към дефектите германците добавят и забавянето при отстраняването на техническите проблеми.

Списъкът с оплакванията е доста дълъг и включва интересни пропуски – от проблеми при боядисването през проблеми с електрическата система, драскотини по арматурното табло, конденз във фаровете и т.н. И накрая, доставката на останалите 85 бройки Model 3 била отказана.

От Tesla твърдят, че компанията се е заела с решаването на проблемите и е осигурила заместващи автомобили на Nextmove. Американската компания публикува съобщение, в което обяснява, че отказът на германците е свързан не толкова с проблеми с качеството на Model 3, а с по-ранен спор между двете компании, които не е свързан с тази партида коли.

Във флотата на Nextmove влизат над 300 електромобила, включително 38 бройки Model S и 12 броя Model X. Собственикът на компанията Щефан Мьолер обяви, че остава фен на Model 3, но не и на организацията на работа на Tesla. Двете компании не пожелаха да коментират за какъв по-ранен спор става дума в съобщението на Tesla.

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По принцип ако прочетете тестове за който и да е модел на тесла дори от Български автомедии журналистите на всякъде казват едно и също в колата всичко евтинее, най-евтини пластмаси, най-некачествени сглобки в интериора, качеството е на много ниско ниво. Дори помня в един клип на "КОЛЕЛА" в който тестваха гуми и едната кола с въпросните гуми бе Тесла ЕС, та нашия журналист и той се обади колко ниско е качествата в ТЕсла и евтинията в интериора. А германеца не е есвикнал с това, той е глезен.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    U2 ( преди 1 месец )
    Глупости! От вчера започнаха да правят коли и си повярваха преклено. Истината е, че са спорно иновативни, а най-важното, като конструкция, са у8жасно посредствени.
  • #7
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Propov ( преди 1 месец )
    Тесла нямаха проблем докато си стояха в САЩ. Там очакванията за качество са много ниски, такива са им традициите. Затова и Джета на Вагените им идва като премиум автомобил. Но стъпиха на капризния европ. пазар и се задавиха. Просто няма как едни новобранци в бранша да се мерят с големите играчи, пък колкото и амбиция и свежи идеи да имат. Качеството се постига с опит, усъвършенстване и старание, а Тесла нямат време. На Хюндай/ Киа им трябваха 20 години за това.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    haho ( преди 1 месец )
    Уау, дебилщината про иху-аху америка дъ фърст придобива нови измерения. Тесла щели били, ама са взелу-дали. Неефективни скъпи неконглокентни возила създават. Огромна реклама слаба ефективност. Добре, че са ежегодно наливаните траншове от държавния бюджет в гигафабриката за батерий, че още преди 3г да е затворил кепенците Илиян Мъсков. Тепърва ще навлизат по-ефективни цена/пробег проиьводители. В Азия не спят,Панасоник имат мега фабрика за автомобилни батерии. Фенство по държава произв. е глупаво
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    geordgeo ( преди 1 месец )
    Немците да се правят на ощипани моми, ами да вземат и да си поръчат от техните електрички 100 броя, к'во са се заоплаквали от Тесла? Ма няма как да поръчат, щото няма на кой - ни BMW, ни W, ни AUDI или MERCEDES могат да бъдат алтернатива на ТЕСЛА-та...
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Дойч Мойч ( преди 1 месец )
    И кое почват бе Голф е пробег 200 км.Немците са аут при електричките вече няма В12 докато французи и японци с 4 цилиндъра и ханс да се смее доволно.Свърши тая дорогой.
  • #3
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Русия ( преди 1 месец )
    Нека Тисличката да излезе на печалба, тогава говорете, че са заплаха на другите.
  • #2
    20 rate up comment 11 rate down comment
    hahahaha ( преди 1 месец )
    Точно от американска компания ли ще се притесняват германчетата? Нещо те е напекло слънцето! Германските компании сега започват, Тесла след 2 години ще е аут , заради лошо качество и лъжите на Мъск! Тая компания от самото си основаване е само на загуба, само гледай как ще е претопят!
  • #1
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Дойч Мойч ( преди 1 месец )
    Е как не са други ама германци.Нацистчетата усещат че са аут от автоиндустрията генерираща 30% от БВП.Те деуго не правят а и не могат.