IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

Мъск отрече да е подарявал кола на президента на Беларус

Tesla захапа Porsche Taycan още от началото

На официалната страница на Tesla в социалната мрежа Instagram се появи нов "шеговит" пост. В него всъщност няма нищо осъдително, но заяждането с един от конкурентите на пазара ясно си личи.

В самото съобщение се сравняват характеристиките на седана Model S и на първия електромобил на Porsche - Tayacan, който беше представен само преди дни. И краят на самия пост завършва с ироничния въпрос  "Какво ще избереш?"

Tesla

Tesla Model S ускорява от 0 до 100 км/ч з 24 секунди, развива максимална скорост до 262 км/ч и изминава 555 км с едно зареждане, като цената на автомобила е 99 990 долара. В същото време Porsche Taycan вдига 100 км/ч от място за 2,6 секунди при максимална скорости в 260 км/ч и пробег 402 км. Цената на немския електромобил на практика е почти 2 пъти по-висока - 180 000 долара.

Засега от прес-службата на германския бранд запазват мълчания, но като се знае историята на рекламните войни между автомобилните брандове, най-вероятно съвсем скоро ще има отговор.

В същото време главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече появилите се твърдения, че е подарил електромобил на президента на Беларус - Александър Лукашенко. Милиардерът направи това със съобщение в Twitter, където отговари на въпрос на друг потребител.

Само преди 2 дни медиите в Беларус написаха, Лукашенко е получил модел на Tesla Model S от Мъск, като цитираха самия президент. Държавният глава дори се похвалил, че често тествал колата, като успял да развие скорост от 250 км. Оказва се обаче, че Лукашенко се е сдобил с електромобила по друг начин.

Снимки: Instagram

0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 20 ( преди 8 месеца )
    Във всички сайтове пише че подобрява и ускорението а и е доста очевидно от 0 до 100 изостава от Теслата с 2 десети а 0 до 200 има предимство около половин секунда
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Към анонимен ( преди 8 месеца )
    Колега, втора предавка печели по-малко въртящ момент от първа. Поставена е за ефикасност, както и за да може автомобила да развива по-висока скорост, но електродвигателя да не трябва да работи на изключително високи обороти при тази скорост. От чиста гледна точка на ускорението, по-голямо предавателно отношение е по-добре за ускорението. Така че на 2-ра достига по-висока максимална скорост, и то при по-ниски обороти на мотора, но не и да ускорява по-бързо отколкото на 1-ва. :)
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Оказа се освен всичко друго че тайкан е дълъг колкото модел С но вътрешното пространство е по малко от модел 3 като задните седалки са само за 50 кила девойчета. Двата автомобила са несъпоставими.
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Интересното е че ( преди 8 месеца )
    Цялата задвижваща система мотори, електроника, батерия и доста други неща..... на това Порше всъщност са разработени от Rimac. Нали затова и Порше придоби 15% дял във хърватската фирма, за да могат да прилапат технологии на готово. В Германия май само са изковали формата на тенекиите и са ушили интериора. Другите части и това което е скрито под корите и тенекиите вероятно са стандарни неща които се вграждат във други модели на ВАГ.
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Да не се забравя че силата на Тайкан е при над 100 в час когато включва 2ра скорост и е по-бърз от теслата а другата седмица ще се разбере много когато Model S отиде на Нюрбургринг където трябват и по-високи скорости и издръжливост на които Тайкан набляга а Тесла като цяло до сега избягваше тази писта
  • #16
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Това Троше не успяха ли по-грозно да го направят? Вече не само настъпана жаба, а разплакана такава. Нали виждате какви сълзи са му направили на фаровете. явно дизайнерът е решил, че наистина ще плаче от Model S. Най-много трябва собственика обаче да реве, защото е дал 2 пъти повече пари за едното нищо. Ама то, като ги има такива заблудени що пък от Троше да не им искат повече пари за по-слаби характеристики кола! Вселената и човешката глупост са безгранични...
  • #15
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Хаха ( преди 8 месеца )
    Хаха качество все едно частите в Поршето не са френски Валео Форека и Пластик Омниум.Ама някой кат се разнежи ууу то немско качество.Пълни карикатури сте.
  • #14
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Не разбрах, захапала Порше или захапала на Порше...ауспуха
  • #13
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Който разбира знае ( преди 8 месеца )
    Теслата е по добре замислена със идеята да бъде масов автомобил който хем да е практичен и здрав, хем да е лесен за производство без излишни конструктивни сложности. Затова една и съща платформа със леки промени се вгражда във модел 3 и модел Х Поршето на практика е съвсем друг клас кола. Смятам че това което човек получава и от двете коли напълно съответства на разликата в цената. Поршето е кола за богати хора и едва ли ще бъдете разочаровани ако го имате.
  • #12
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Който разбира знае ( преди 8 месеца )
    В инженерно отношение Теслата е много по добре замислена и проектирана. Платформа е плоска със много нисък център на тежеста. Всичко е много изчистено, опростено и добре пакетирано и затова има толкова много пространство в колата и два големи багажника. Почти цялата кола е направена от алуминиеви сплави включително окачването, корпуса на батерията, моторите и силовата електроника. Поршето е по добро по отношение на интериорния дизайн, и качеството на сглобката и някой допълнителни екстри.