IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хубава визия, хубав дизайн...ненадминат!но...до тук.за съжаление само с тези качества кола не се кара.
  • #34
    4 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Супер яка...!!!
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    volvo i subaru 6toto sa pod pat i nad pat,v na6ata rodina,mai italianskite koli sa pove4e kato na broi. V germaniq nqma li alfi,vav franciq,angliq, tova v izbora na kola si e vapros na vkus,i koito kvoto go kefi 6te kara,ti kvo mi ble6ti6 tuka
  • #32
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Правилно му е казал майстора.Познат вкарва коли от Италия и като купува Фиат и Алфа ,ги взима на броика т.е. дори не ги гледа как са вътре,после в България ги закрепят ,колкото да се намери балък да ги купи и след това ядове до без край.
  • #31
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Къде го видя това каране на АЛФИ бе младо.Явно на сън ,и като си такъв разбирач ,вземи си кирилизирай компа и после пиши за коли.Ако искаш да разбереш какво продава Алфа ,влез в сайта на Al Volante.Половината продажби на АЛФА в Италия са за Полиция и ченгета ,държавна администрация,само ,че и те не ги искат .Тук където съм аз повече от пътната полиция вече е с ВОЛВО и СУБАРУ ,та защо ли не си искат ***,нарчен АЛФА
  • #30
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не е това.Проблема е как да се обясни на *** които са решили ,чше Алфа е кола да не бъркат в бъдеще.АЛФА Е БАРАКА ,но лъскава.А и чудно как се чисти от праха това табло,че то ще отнеме седмица работа на 5 китаеца да го избършът по всяка дупка.Поредната *** идея на Жабар индъстри.Единствените хубави коли от Италия са тези които са предадени за вторични суровини.
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Vse mnogo znaete be,italianeca sa6to proizvejda kakvoto mu e neobhodimo,kamioni,koli,motori,.Ta 6to si mislq 4e schumaher ni6to nqma da postigne sas mercedes v F1,
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    sprete se ( преди 15 години )
    Само Шумахер не означава победа,виж го сега като е в Мерцедес,кой е пак начело Ферари
  • #27
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Лука Ди Монтедземоло ( преди 15 години )
    Това, какво е било едно време никой не го интересува. Добре, че преди години взеха германеца Шумахер та да им развие колата за ф1 иначе нищо особенно не са. А германците си правят много по- добри коли от жабарите, просто няма база за сравнение, като започнеш от камиони и автобуси, та до спортни коли.
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    lancia ( преди 15 години )
    Мдааа не се правят в немско :))),просто нека не пишат хора на които не сам им присарце италянки.