IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 1 rate down comment
    botzi ( преди 15 години )
    А и факта, че при всяка статия на алфа иам такава ожисточена дискусия говори само за това че алфа не оставя бездушни хората ..... тя е като красива жена ..... или много т ихаресва ил игроздето е кисело :)
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тази алфа наистиан е далеч от конкуренцията, далеч напред ........ За останалите има корейски, та вече и китайски "конкурентни" автомобили ;) ..... Незнам само дал ивсички модел ище са снабдени с Q2 или само по-спортните ?
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Винаги предпочитам Алфа,винаги ще карам Алфа,колкото послушна,и непослушна да е тя. Тази кола е едно `БИЖУ` .
  • #22
    15 rate up comment 2 rate down comment
    sprete se ( преди 15 години )
    Най великите в Спорта Ферари са собственост на Фиат.Корените на Ферари произлизат от Алфа Ромео,Енцо е бил констуктор за Алфа и е слагал конче на Алфите правени от него.Момчета,разните списания и медии са ви промили мозъците.Истинските автомобили не се правят в германия.
  • #21
    8 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    italiancite znaiat problemite na tiahnata avtomobilostroitelna industria i e vidno che vsichkite im novi modeli veche zapocvat da gi preodoliavat tka che nai-novite italianski modeli vheche da na edno kachestvo s nemskite che daje i shte gi nadminat...praviat nai-dobrite visokoefektivnii benzinovi i dizelovi motori aaa za sportnite koli misla che komentaa e izlishen ki e NOMER1..!! taka che odi se gramni niakde...:))))
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Amr jiveesht v italia "mnimi italianeco" na men semeistvoto mi zivee tam ima i rodnii italianci i mnogo dobre zma kavo mislat italiancite za Alfite:)To shto nikoi ne iska da chue za tiah che zatova samo takiva karat....:)Daa ima i italianci Golfadjii kato teb:)Daje poznavam edi deto pliue alfite i s negovata chupena Gouf4 odihme do ValiaOste ta mi se razbiha jigerite i edvam ne se izdraifah...:)Takache alfite moje i da si imat kusuri ama ne sa mnogo poveche ot Goufu i podobnite mu :)
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Абе аз нищо не искам да плюя, просто ми е интересно защо има такова мнение към италианските автомобили. Пък иначе карах Алфа 156 и има по-директно управление от на БМВ (понеже имам най-много опит с БМВ-та, затова давам за пример). Седалката беше супер и шофьорското място - много удобно. Като цяло много ми хареса. Просто ми беше интересно - защо така има негативно мнение, а не, че Алфа не става за автомобил :)
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    не ( преди 15 години )
    как разбра че е далеч от конкуренцията ?ПО какво е далеч?Всички данни и статистики които излизат само доказват ,че тази алфа ще сцепи конкуренцията почти по всички параграфи
  • #17
    14 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Някои хора живеят с миналото. Тази Алфа е високотехнологична и красива. Според мен ще има успех.
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    razgradski pop ( преди 15 години )
    o6te edna "malka" podrobnost: Alfa gubi ot stoynosta si mnogo pove4e otkolkoto drugite marki..primer: VW gubi okolo 40% pri 10 godi6en avtomobil, a Alfa okolo 60%..,t.e. sas 50% pove4e..