IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #55
    2 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    aide aide pak po4vate,sas va6ite smetki,6e si kupq new delta aide da te vidim sega
  • #54
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Отпред ми прилича на фейслифт на Делта, надявам се анонсите за високо качество, на този автомобил да се окажат реалност...
  • #53
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    да видим колко балъци ще се изръсят 40000 лева за тази колица, чакам големите фенове на алфа веднага да отидат да си я купят маркар че се съмнявам ако ги имаха тези пари че биха си взели точно алфа, може би заблуждават дори себе си а накрая биха си купили истинска кола за тези пари
  • #52
    3 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    taka kato q gledam,ima razmerite na 147-cata.Opredeleno sas tezi novi tehnologii,ekstri,dizain me na vejda misalta za nad 20k euro.S netarpenie ochakvam da q vidq na jivo
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Kiko_rs ( преди 15 години )
    da ama kato q gledam mai 6te e okolo gt i brera po skoro tq izob6to ne e v nai niskiq klas taq ;)
  • #50
    5 rate up comment 1 rate down comment
    iv4o ( преди 15 години )
    strahotna Alfeta,evala,a otnosno cenata,nai-veroatno 6e e po-evtina ili pone kolkoto novata Delta,Lancia e premium segmenta s nai-mnogo luks i glezotiiki,no 6e vidim....vse pak tova e kolata otkam dinamika,sportno use6ane i povedenie na pata,Alfa trabva da se pokara,togava se vijda 6o za kola e,nama ford,opel,golf...;)
  • #49
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Всичко зависи от цената! Лошото в случая е, че излиза на пазара много след новата Делта, а тя вдига летвата СТРАШНО много. За всеки клиент е ясно, че базовият двигател 1.4 е същия като на Браво и Делта. В този смисъл, ако Алфата е много по-скъпа от Ланчията нещата не отиват на добре още повече заради това, че може и да е много красива ама толкова, като новата Делта не е. Особено ИНТЕРИОРА!!!
  • #48
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    Много красива машина, изтекоха ми лигите, страхотен интериор, личи си че всеки детайл е правен с мерак.
  • #47
    12 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Никой не ви кара да купувате. Ясно, че има и по-разумно избори от Алфа, но евала, че има такива марки и хора, които предпочитат душата пред скуката.Не, че съм фен на Алфа, ама съм автомобилен такъв и няма как да не уважавам тази марка и да не харесвам такъв автомобил.Много поздрави на кварталните майстори.
  • #46
    14 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Тази Алфа изглежда страхотен автомобил. Чудесен отличителен дизайн, щипка ретро носталгия, технически иновации, модерни двигатели, нова олекотена платформа. Първите ревюта вече излязоха и са много ласкави.Заслужава уважение тази марка, въпреки проблемите с качеството в миналото. Знаят си ги и работят по тях. Видимо се подобряват.А пък вие си слушайте кварталните некъдърни майсотори ако желаете.