IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #65
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Може би си прав за Шумахер, но това е друга тема. След като я подхвана обаче, нека и аз кажа мнението си. Шумахер бе изгряваща звезда тогава. Имаше спечелени титли и бе побеждавал едни от най-именитите пилоти във Формула 1 Сена, ***, Пикет, Менсъл...Ферари с Бергер не се движеше много добре. Когато Шумахер отиде във Ферари, автомобилът им не бе най-добрият. През всичките години, в които Шумахер печелеше титла след титла или поне завършваше втори, Ферари не вървеше толкова добре, колкото го представяха медиите. Ферари успя да бъде най-добрият автомобил един или два сезона и то в началото. През останалото време, отборът се мъчеше да догони конкурентите от Макларън и Рено. Аз бях Ферарист през всичките ония години, докато не напусна Шумахер. Следях отблизо представянето на отбора и много пъти съм бил разочарован заради това, че конкурентите имаха по-добри автомобили. В първите си години за Ферари, Шумахер даваше винаги много по-добри времена от съотборника си. Некоректно е обаче, сега да се сравнява представянето на Шумахер с това на конкурентите. Първо, той на 41. Тоест, на всеки с времето му идва акълът в главата и все по-трудно е склонен да върши глупости и рискува живота си. Второ, той се бе отказал няколко години и изостана от темпото, с което се разви формулата. Трето, Мерцедес в първите състезания не бе това, което се очакваше от него. Четвърто, Нико е млад и добър пилот, още повече амбициращ се от съотборника и баща си. Не отписвайте старата лисица. Тя може и знае много.
  • #64
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Може би си прав за Шумахер, но това е друга тема. След като я подхвана обаче, нека и аз кажа мнението си. Шумахер бе изгряваща звезда тогава. Имаше спечелени титли и бе побеждавал едни от най-именитите пилоти във Формула 1 Сена, ***, Пикет, Менсъл...Ферари с Бергер не се движеше много добре. Когато Шумахер отиде във Ферари, автомобилът им не бе най-добрият. През всичките години, в които Шумахер печелеше титла след титла или поне завършваше втори, Ферари не вървеше толкова добре, колкото го представяха медиите. Ферари успя да бъде най-добрият автомобил един или два сезона и то в началото. През останалото време, отборът се мъчеше да догони конкурентите от Макларън и Рено. Аз бях Ферарист през всичките ония години, докато не напусна Шумахер. Следях отблизо представянето на отбора и много пъти съм бил разочарован заради това, че конкурентите имаха по-добри автомобили. В първите си години за Ферари, Шумахер даваше винаги много по-добри времена от съотборника си. Некоректно е обаче, сега да се сравнява представянето на Шумахер с това на конкурентите. Първо, той на 41. Тоест, на всеки с времето му идва акълът в главата и все по-трудно е склонен да върши глупости и рискува живота си. Второ, той се бе отказал няколко години и изостана от темпото, с което се разви формулата. Трето, Мерцедес в първите състезания не бе това, което се очакваше от него. Четвърто, Нико е млад и добър пилот, още повече амбициращ се от съотборника и баща си. Не отписвайте старата лисица. Тя може и знае много.
  • #63
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В провинцията в която живея ,Фиат и Алфа ги карат *** и бедните.А и Полиция ,Карабинери,Общински здравни служби,Финансова гвардия и други подобни шемети.От всичките ми познати Италиянци ,а те не са малко само една и то млада мацка кара Ланча Муза,дори и тя обаче не иска бараките които са коли според теб.На улицата на която живея има точно 2 Фиата от около 50 коли ,Алфи няма НИТО ЕДНА.*** наистина май не си излизал от родното си село.
  • #62
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    170 к.с. и 350 Нм от дизела не са върхово постижение,по-скоро посредствено.Има двулитрови дизели,вече на пазара,с 390-400 Нм и повече конски сили.Не ме кефи тази алфа.
  • #61
    2 rate up comment 9 rate down comment
    bozi ( преди 15 години )
    40 000 лв. ....ти нормален ли си?!За 2009 са продадени 6 нови алфи в БГ...!!!... прави смтка!Т.н. фенове на Алфа,са отчайващо бедни ***,мършляците по контейнерите!
  • #60
    3 rate up comment 6 rate down comment
    дд ( преди 15 години )
    "колата е над всичко в класа..." ти си или неспасяемо невеж,или се правиш на луд!Най-малко по отношение на безопасността има по-добри от тоя леген.
  • #59
    2 rate up comment 8 rate down comment
    bozi ( преди 15 години )
    Крещящо лош интериор!
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    botzi ( преди 15 години )
    from TopGear: "For now, we sturdily salute the newest Alfa as a fine, mainstream car."
  • #57
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Ако във всекин шоурум до "ГОЛФ-велики" сложат по една от тези АЛФИ,то Голфа наи-накрая ще отиде където му е мястото-в историята.За съжаление това няма как да стане и затова НЕОБРАЗОВАНИТЕ и незнаещите ще продължават сляпо да купуват ширпотреба.За малкото естети и ценители все още има спасение-АЛФА РОМЕО.
  • #56
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Милен ( преди 15 години )
    Технически колата е над всичко в класа. С новата платформа и тези двигатели, стандартните торсен диференциалът Q2, и DNA, които са си базови, а не се долащат както при други марки. Тъпите англичани в ревютата казват, че била грозна отпред, ама да им пикам на вкуса. Мен много ме кефи. Фаровете са в стила на новите ферарита.