IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #85
    4 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    znae6 li kakvo ozna4ava MiTo,az sam fen i obojavam alfa romeo nezavisimo dali sam 6e na6il i li ne. Ti kato ima6 kinti kvo mi kara6 ve moi,samo ne mi kazvai nqkoi nemski kurnik,6toto i te sa mi qsni.
  • #84
    1 rate up comment 11 rate down comment
    MiTo ( преди 15 години )
    Що бе,лек!Погледни в статията за хюндай днес,има интересна класация на доволни клиенти.След като било такъв кеф да караш Алфа,как така няма нито един неин модел там?Аааааааа...?????Май кефа е само в болния ти мозък.Щото нямаш кинти и си купуваш най-евтиното втора ръка,италианските легени.И после сам се опитваш да си повярваш,че не си се нашил като магаре!
  • #83
    6 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    ne obra6tai vnimanie na toq anonimen kalva4,sigurno i edna duma po italianski ne znae,a pak za koli i to italianski izob6to pak nerazbira.Sa6to sam ba4kal v italia 2002g.v Anzio i nettuno,i te kogato karaha alfa 147,166, tuka v bg i 146 nqma6e tolkova,off kolko sme nazad. za anonimniq VA FA AN`CULLO ,CAZZO STANCO
  • #82
    5 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    nima smisal da brakash i sravniavash avtomobili ot premium klasa s masovite takiva Fiat e masov avtomobil moi chovek a ne premium i kato takav e mnoog mnoog dobar,daje po-dobar ot nemskite masovki:)ia sravni edno Mazerati s Merc ili BMW i togava govori za tova koi koli stavat i koi ne :))
  • #81
    1 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    vsichki znaem ot kade i s kakvo se zahranva avtoparka v BG ii oshte neshto nai-bednite italianci karat stari koli kato nas,a ne prosto italianski koli:)))az ne vijdam kava e razlikata v tova da karash 10godishen VW ili fiat i dvete sa prosto stari barakai...tak che nemoga da shvana mnogo mnogo logikata ti....:)))
  • #80
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    1vo az ne jiveia v Italy a semeistvotmi i too ot mnoogo godini.2neznam ti v koia provincia jiveesh no semestvoto mi jivee v Totino i 3 100pati sam horil v Italia ot Sicilia do italianskite alpi sam ia obikolil i mogo dobre znam kakvo karat i haresvat italiancite...:)))Aaa tazi panda za 4000 evro e izgodna oferta oko se ogledash shte vidish che zapazena panda varvi poveche:))Koli otdavna spriani ot proizvodstvo za po500-1500 evro ima mnogo i to ne samo fiati i alfi niam kakvo da ni go kazvash
  • #79
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Алфист ( преди 15 години )
    Алфа е кола за максимална наслада от шофирането, удоволствията са скъпо нещо! Та като сравнявате 159 с С-класата по цена, сравнявайте и удоволствието от шофирането, но съм сигурен, че никой от плюещите по Алфа не са го изпитвали! Аз също карам Алфа и съм напълно съгласям, че алфата и жените са скъпо удоволствие което не е за всеки джоб! Жалко, но новата алфа ми се струва, че е тръгнала към немските каски и дано от това повече да не ги доближава!
  • #78
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    АЗ съм истинския анонимен.БЕНЗИНА е едно скъпо нещо за което не ти стигат парите и си го купуваш в малка бутилка.А за такива като теб има по ново гориво казва се *** .Виждал си и ти нова кола само на картинка.Бегаи да спиш ,че сутринта имаш да изкараваш кравите,разказва ли са ми че се ставало рано.
  • #77
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Main Master ( преди 15 години )
    Иситната боли,нали ... предполагам,но не знам!С малко вазелин трябва да свикнеш.Това е логото на Алфа!
  • #76
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Маster ( преди 15 години )
    Марш във фекалийте че ще се появи от някаде Доместос и ще изтръпнеш.Селска буца е *** когато те е заченала в нечия плевня и си се пръкнал ти не мил не драг и не желан. Големите грешки са незабележими , простии ти не си виновен че си толкова *** и ***