IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    ako e priblizitelna cenata s na Alfa MiTo,6te bade strahotno
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Kiko_rs ( преди 15 години )
    а приблизително цените на модела за българия какви се очаква да бъдат
  • #43
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    мене ако питаш твоя познат вкарва така всичките си коли - на бройка, без значение каква марка са. И ако още не е фалирал с тази си логика, то скоро и това ще стане... Така се вкарваха коли едно време - сега пазара е наситен, клиентите вече са по капризни, като дават пари - гледат за какво ги дават. А такива селски коментари - вкарвали ФИАТ-а на бройка и т.н.-приказки от селски вечеринки ...
  • #42
    5 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Ako jiveesh naistina v italia izles na ulicata i vish kolko italinaki koli ima i kolko subarota i volvota ima....:)Taka che negovori po fantazia ako obichash:) Aa inache italiancite sa pichove kefiat se na dinamichni i barzi koli i karat kavoti im haresa no tai kato sa italianci nai-mnogo si karat tiahnite si marki :))
  • #41
    6 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    zetmi e italianec i kara 147jtd priateliatmo sasti kara alfa pastora na carkvata v koiato hodi maika onziden si kupil panda 4x4 setrami sashto predi mesec si kupi 2ra raka panda i tribva da ti kaja che kolite 2ra raka v italia nikak ne sa evtini sestrata dadi za 4 godishnata si panda 4 hiladi evra...a tia deto vnasiali koli na staro vnasiat 20 i nagore godishni bokluci ot avtomorgite deto sa koli za skrab i deto italianec nima da gi pogledne taka che aide stiga si govoril gluposti.....:)
  • #40
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    Абе то и във Франция полицаите карат Рено и Пежо, чат-пат и Ситроен, германските им колеги пък карат ФВ и Опел ... Нещо логиката ти се губи ...
  • #39
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ха ( преди 15 години )
    Ти си типичен български манталитет.Германеца казва:"Нямам достатъчно пари да си позволя да карам Алфа затова карам Голф"
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    ami kakvo da kajem za koli kato wv,opel,ford,pejo. Sa6to sa mnogo sre6tani i te li sa baraki spored tvoeto izkazvane,ili 4astite im sa po evtini mai.male malee
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    кара се,незнаеш колко приятно се кара даже.Triforce беше споменал по-долу `Бравоо`
  • #36
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми много просто ,Българите са бедни и не могат да си позволят НОРМАЛНИ коли ,затова ще карат АЛФА И ФИАТ.Като забогатеем подобни бараки ще изчезнат от пътищата на Родината