IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара

Автомобилът беше представен от Серджио Маркионе и Лука ди Монтедземело в Рим.

Alfa Romeo Giulietta вече е факт на пазара


След презентацията на Alfa Romeo Giulietta на международния автомобилен салон в Женева, моделът от днес вече е факт. До края на лятото на 2010 се очаква моделът да бъде на разположение във всички автосалони на марката в Европа. Годината на лансирането на Джулиета е и годината на сто годишния юбилей на Алфа Ромео. Носейки името на славните си предшественици от 50-те и 70 години, Джулиета е натоварена с много тежка задача в наши дни да изправи Алфа Ромео на крака.



Джулиета стартира с три бензинови (120 к.с. 1.4TB; 170 к.с. 1.4TB Multiair и 235 к.с. 1750 Tbi) и два дизелови двигатела: (105 к.с. 1.6 JTDM и 170 HP 2.0 JTDМ и двата второ поколение MultiJet). Горещият 1750 Tbi ще се предлага малко по-късно във версия Зелена детелина. Двигателят е рекордьор в специфичната мощност за литър, както за марката така и за автомобилния пазар на масовите автомобили – 134 к.с. на литър работен обем. Двигателят е с променливо газоразпределение на всмукателния и изпускателния разпределителен вал. Използвана е изцяло нова технология за отстраняване на турбо закъснението (дупката) и водачът има на разположение сила и мощност в целия разботен диапазон на двигателя още от ниските обороти. Максималната сила на мотора е при 1900 об./мин – 350 н./м. Всички мотори са изцяло в крак с еко емисиите. Разходът е впечатляващо нисък независимо от мощността на двигателите. На разположение е и горивоспестяващата система „старт и стоп”, създадена с цел икономия при градски условия.



Платформата на Джулиета е изцяло нова. Наречена е „Компакт” и ще се използва от Ланча, Фиат и Дженерал Моторс. При производството са използвани максимално леки сплави с изключителна здравина. Запазена е основната идея на марката за комфортно и директно, граничещо със спортното пътно поведение. На разположение е торсен диференциалът Q2 с електронно управление, подобряващ сцеплението в лоши атмосферни условия и спортно шофиране. Комфортът и ергономията са сигурни, но не и за сметка на багажното пространсво ( 350 литра). Във всеки модел е стандарт системата за промяна на поведението на автомобила. Системата представена при модела Мито позволява на водача да избере тип на каране чрез селектор: Динамичен, Нормален, Всесезонен. Стандарт е и системата за динамичен контрол.

Визията на автомобила е допълнена с LED светлини отпред и отзад. Сигурността е на най-високо ниво с постигнат максимален резултат при тестовете на Euro NCAP. Списъкът с опциите при оборудването е почти безкраен включващ: USB порт, Blue and Me и навигация от Tom Tom.

Заявките за автомобила вече са факт и от Алфа Ромео обещават конкурентни цени. Надяваме се на среща с Джулиета в България в близкото бъдеще и истински пътен тест.
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    razgradski pop ( преди 15 години )
    Джулиета e dobar proekt za Alfa, no e dale4 ot konkurentsiyata..pri tova sas pogre6na tsenova politika moje da stane palen proval (kakto 159: hubava kola, gre6na tsena)..
  • #14
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Барака с красива вътрешност.Живея в Италия,дори тук никои не иска да чуе за Алфа.Няма кола с по лошо качество и по скъп сервиз.Изтече ли и гаранцията т.е 2/3 години и цената се срутва прогресивно,сякаш е умрял кон.И какво сте писали ,че е красива първо не е много вярно,като я видите на живо друго ще кажете а ако мислете да я гледате ,а не да я карате си купете снимки на коли.В Италия ми се налага да карам по 20/25 000 км годишно и никога няма да си купя консервата от снимката
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Alfa..... radio ( преди 15 години )
    Дали са скъпи като нови и евтини на старо прецeнете сами!!!
  • #12
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Alfa..... radio ( преди 15 години )
    Сега гледах ценовата листа на модела 159. Най- евтиния дизелов вариант е с цена 53500лв. и като добавиш още нещо като нищо си удря 30 хиляди евро. Е за 30000 евро неможеш ли да караш новата с класа на мерцедес и пак дизел. Можеш разбира се, стига да искаш. По ценова листа 159ките са до 73к лева + някой и друг доп. пакет и топ модела им става 80бона. Ааа мерси, ей ги на има ги м мобилебг. на по 3-4 години и цената им е 3 ПЪТИ по евтина от на новите.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    Сладурана.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa fest ( преди 15 години )
    za men tui e nai dobrata Alfa 4akah q ot dosta vreme i se vlubih vuv neq o6te kato vidqh 6pionskite snimki kazah tova 6te e moqta kola nqkoi den i 6te hotida da vidq kakvi sa cenite sega imam Alfa 156
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    da ( преди 15 години )
    pochvai,shte namerish nqkoq A klassa,koqto nemoje da stapi i na malkia prast na alfa ot toq klas.Mamka mu kato ne vi haresvat alfite ne gi komentiraite i si karaite "Bezsmartnite" mercedesi bmw i audi
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Трифорс, ако имаш предвид ***, наречено А-класа, БЛАГОДАРЯ! Предпочитам стара Алфа!
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да почвам ли да търся ;) ?
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бдс ( преди 15 години )
    "Цената на нова Алфа е по-висока от на Мерцедес" !!!?!!! Сигурно има предвид, че стар Мерцедес е по-евтин от нова Алфа! Преди да пишете ОГРОМНИ ГЛУПОСТИ, вземете се поразровете в нета, цените ги има! "Сериозният майстор" може да не е виждал интернет, но за човек, който пише в този форум няма оправдание! Ако ми намериш Мерцедес по-евтин от съответната Алфа, ще го купя и ще ти го подаря!