IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #92
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kiko_loz ( преди 15 години )
    момчета може да спорите до посиняване тук , аз само ще ви кажа,че за пътно поведение и динамика , Focus 1.6 TDCi е поне една класа под i30 1.6 CRDI, личи си,че говорите наизуст (поне погледнете динамиката 80-120).Най-малкото веднага се вижда ,че корейката е по-изпипана , а за обезшумяването Ford има какво да научат , да сме обективни ! Да не говорим за пластамасите на новия Focus ... Не ги купуавт само заради цената,повяравайте ми ,геманците не са прости , много ги подценявате . 1000-2000 евро не е голяма разлика , че да си купят някаква чупентия .
  • #91
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ami cenata im nikak ne e niska pi4ove , ne znam , razlikata e malka
  • #90
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Единствената причина да се продават в европа е доста по-ниската цена нищо друго.
  • #89
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Първо-класацията е на TUV.Второ-трябва да има определен брой продажби.Трето-една каруца се разваля по-малко от една S-класа ,но едва ли някой ще се качи на нея.Четвърто-динамиката и поведението на пътя на корейците е като на Самара.Пето-моделите за европа и америка са коренно различни.Американските коли принципно отстъпват на европейските и за това там се котират повече корейски и японски коли от колкото в европа.
  • #88
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kalin k. ( преди 15 години )
    ти пък да не падаш от луната.На всички е известна "топлата" връзка м/у немските автопроизводители и аутобилд.Обикновенно тонаът им леко пристрастен,но в последно време му отпуснаха края.А омразата им към Hyundai си има логика.От есента на сам ги убиха от продажби на i10 и i30,корейците въвели трета смяна в завода си.Виж за ноември коя е най-продаваната кола А-сигмент в Германия-i10.От там на татък се сещай .... Щом вече дават по 2000 евро да си купуваш немски автомобил там,смятай!Всичко е борба за пазари,нормална реакция на аутобилд.Просто трябва да четете м/у редовете.
  • #87
    0 rate up comment 0 rate down comment
    monkata ( преди 15 години )
    znam q tazi klasaciq ne sym fen na kereicite , no za6to sa propusnali Tiburon i Cupe,ima gi v Germania...?! Az znam za6to , a vie ? Tova e presqvkata na autobild , koi da vklu4i i koi da ne vklu4i . ti i italiancite si napravili tqhna klasaciq koqto nqma ni6to ob6to s tazi , nali se s6ta6 , alfa e best za tqh ...:))) taka,4e mersi ,no ne iskame info ot autobild
  • #86
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    .... САМО МЕГАН 1.4 .... rE
  • #85
    0 rate up comment 0 rate down comment
    metodi pd ( преди 15 години )
    о кей,супер,аз имам Ford Fusion 1.4 TDCi и знам ,че е с френски мотор,и какво от това!Доволен съм за сега.Имах проблем не с мотора,а с чистачките,но смениха каквото трябва и е ок.Само тази малка гаранция е минус верно.А този линк е от аутобилд,все пак не е коректно,че не са включили Kia C'eed.Нали се сещате,защото се разваля по-малко от Голф-а.Ама живи и здрави...
  • #84
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    85 parvo pro4eti usloviqta na klasaciqta.
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ford best ( преди 15 години )
    не ви се бъркам в спора,и не взимам страна,но като гледам този линк от номер(82),поне 6 модела на корейците не са описани.А едния от тях беше в тройката по качество за 2007 в USA.А аутобилд не ми ги хвалете,нали ги хванаха,че подправят спирачния път,уж станала техническа грешка при печатането.Излагат се в последно време.А за японците ако излъжат ще е съвсем явно.