IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    кавали заспали , само ше ми дишата праха на Мегана....
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ne znam, v edin ot dekemvriiskite broeve na *** bild ima6e okon4atelno klasirene po ka4estvo na markite 1,2 i 3-to mqsto bqha Tyota Mazda I Honda,na 4-to be6e Opel i na 5 -to Hyundai . Nemskoto vinagi 6te e dobro , tzi ot Pernik samo razvalqt vpe4atlenieto .
  • #80
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/5826.htmlhttp://news.automedia.bg/read/5796.htmlВижте класацията за надежност на автомобиите на TUV, и забележете корейските точилки от каде започват.Преди тях са почти всички немски и японски автомобили, спагетите и минетите въобще не ги броим.Класацията на Ауто билд е сходна.Ще кажете,че немците ги правят ,но в челото има доста японски коли и ако бяха пристрастни едва ли щеше да е така.За такситата всички сме се возили и знаем в какво състояние са и киите и хюндаите.Мазда 6 е номер 1 по надежност и ползва платформа и доста агрегати на форд , както и "скапаните" дизели.Напоследак се заформя една нова вълна мразещи всичко немско, която не е по-малко увредена от пернишките гоуфаджии.
  • #79
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Galina Kostova ( преди 15 години )
    Съпруга ми се занимава с коли от много време,и когато реших да си търся,той ми каза,че Фиеста 1.4 дизел е с френски мотор.Показа ми как по номера на двигателя,някакви цифри показвали в кой завод точно е произведен.Извинявам се,че се намесвам!Приятен ден на всички!
  • #78
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да, това потвърждава коментар 76... Жалко, до къде ни докара кризата и световната конспирация.
  • #77
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    кво пишете глупости , РЕНО само се правят че не са добре и в един момент ще го *** на сички и ще свети като звезда ! ......САМО МЕГАН 1.4 .... И не само 220 и 250 км/ч съм дигал но повече не може има ограничител и май има проследяване от спътник , спътник на РЕНО
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе льольо , кажи кога ше ме чакаш на изхода на софия след патрулката , да те видим , ама на вързано , *** убит . не 8000 и 9000 об/м прави , 220 км/ч ги държа на магистралата , *** . ама това е Меган не чекиджийски форд , мизерен плъх
  • #75
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ford_best ( преди 15 години )
    различни неща са чичка.ФОРД е с много тромава структура , много акционери и дори държавата . сега покрай кризата излезе наяве , че са имали супер раздута администрация и други батаци . Дано не фалират . а хюндай са съвсем друга история , тя е собственост само на един човек , един от най-богатите на планетата и всичко било много упростено като управление . излезе , че модела на хюнадй е по-успешен от японския в тази криза, с разните му държавни холдинзи и банки , и като потънаха и всичко се свлече . не е случайно , че само те в момента увеличават продажбите си . аз вярвам обаче , че и Форд ще се изправи и дано не се кооперира с Фиат,кошмар!
  • #74
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Auto fan ( преди 15 години )
    Мисля, че ти трябва специализирана медицинска помощ. Да ти обясня: като стъпиш на Тракия, 8000 оборота, и право в София. Там ще питаш за 4-ти километър, ще те упътят хората. Хайде, марш да се лекуваш.
  • #73
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Antonov ( преди 15 години )
    Чета ви коментарите момчета аз имам Мондео 97-а,разваля се умерено,доволен съм,скоро станах на 50,върши ми работа.Понеже споманавате хюндай ,не разбирам защо форд не тръгнаха по техния път?!От 1999 вървят само напред най-бързо от всички от 11-то до 5-то място,имат собствени двигатели и особено дизели,и не се кооперират с никой.Купиха КИА пред фалит и я запазиха като бранд,и сега КИА са супер добре.Та Форд е такъв голям производител,толкова беше трудно да вървят по такъв път,а не да се кооперират с французи и сега както се чува и с Фиат.Те просте им развалят доброто име.