IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    abe 6tom e nova i huyamiday biva sori za izraza vsa6tnost se kefia za teb mom4e 4e pone kara6 ne6to novo!i za tia deto ne znayat Ford naistina slagat frenski momori no ne izcialo!vsa6tnost tova e firma za izrabotka na motori i kazva PSA koeto ozna4ava Peugeot,Citroen i Ford si pravi razrabotka s tia dvete!ama 6tom govorite taka za Ford samo 6te vi kaja 4e ne samo te sa s tezi dvigateli!kakvo 6te kajete za Peugeot,Cotroen,Ford;Mazda,Yaguar e pone do skoro i nay ve4e za fenovete na BMW i Mini.neka niakoy ot tia izbroenite da mi kaje 4e motora ne e na PSA:)
  • #61
    1 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    ne6tastnik si ti be toya s megana Renault fan!ti niakoga ka4val li si se vaob6te na 4isto nova kola!ya hodi si kopay lozeto na selo i si pasi obcete i patkite!niamam ni6to protiv Renault daje me kefiat no ti si palen seliak be mom4e!*** s glavno M
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    deepgeorge ( преди 15 години )
    *** си ти мойто момче - само да ми паднеш с твоето мухлясало рено и ще ми дишаш турбодизеловите изпарения на фокуса (2005-та 2,0 tdci 136 ps)
  • #59
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе нештасници , сичко е крадено от Рено , и дизелите са на Рено .Няма форд който да се опъне на моя Меган 1.4 бензин (2001) , гладете ми номера мухльовци . тва пък Форд е най-нештасната марка , нямат един свестен модел няма и да имат, гейве мазни
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    тони ( преди 15 години )
    Една вечер говориха за критики от сената на САЩ към трите им компании,вкл. Форд.За Форд използваха думи като "безхаберие на ръководството" и "безмислено пилеене на средства",и други неща имаше.Така,че-Форд ли?....не,благодаря!
  • #57
    0 rate up comment 1 rate down comment
    minko ( преди 15 години )
    Защо е този шум около Форд?Форд е доказано посредствен производител,и не струва усилието да пишеш.И без друго са пред фалит,за мен не е изненада,една мърлява марка по-малко.
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    алооо,отворените многознайковци!Кажете защо като се правят в Англия дизелите на форд,надписите на блока и главата са на френски?И на компютъра на двигателя също?Да не би в Англя само да ги събират,от това което мизерните французи са издялкали?!
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nemo ( преди 15 години )
    Не знам какви са на Форд дизелите,но през лятото си избирах нова кола дизелова,и пробвах Фокус и Голф5.С такава нагласа тръгнах,предварително ги бях набелязал (имах преди това Фокус 2001 1.6 бензин и бях доволен).Този 1.6 TDCi обаче на мен конкретно не ми хареса,много е груб и шумен,а уж е модерен комън рейл...?!Дилъра в Бургас каза,че е така заради френския дизел,и оплкванията били главно там където французите имали пръст.Голфа беше още по-зле.Е,сега карам Hyundai i30 1.6 CRDI при това ми излезе и по-евтино,и с 5 год. гаранция.Може да се каже ,че по всичко е по-добър от Фокус и Голф5.А конкретно за двигателя,е осезаемо по-тих и по-динамичен,после видях,че имат голяма разлика във въртящия момент спрями 1.6 TDCi.Нямам симпатия към определена марка,но в случая i30 е по-добрия автомобил.Не спорете за глупости-качваш се,пробваш,харесваш и купуваш.Аз така правя!Успех,момчета!
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ford произведе първия си 3,6 V8 дизел с 2 турбини 11 April 2006 Двигателят разполага с мощност над 270 к. с. и до 640 Нм максимален въртящ момент. Компанията ще обяви по-късно моделите, които ще получат агрегата.Английският завод на Ford в Дагенхем произведе първия екземпляр от новия дизелов двигател V8. Специалистите от Dagenham Diesel Centre работят усилено по проекта за 3,6-литров V8 агрегат с два турбокомпресора. Автомобилите, които ще получат мотора, ще бъдат официално обявени по-късно през тази година. Тогава ще бъдат оповестени и подробни технически характеристики. Стойността на проекта е 12,2 млн. лири. Двигателят ще се произвежда на същата производствена линия, която вече сглоби 110 000 броя от 2,7-литровия V6, в момента използван от автомобилите на Jaguar, Land Rover и партньора PSA Peugeot Citroеn. Двигателят V8 ще разполага с над 270 к.с. и до 640 Нм максимален въртящ момент. Заводът ще произвежда по 25 000 броя годишно.Ford Dagenham Diesel бе открит от Тони Блеър през 2003 г. Заводът осигурява работа на 2350 инженери и техници. Капацитетът му е 700 000 двигателя годишно. Подготвя се добавяне на 1,4 и 1,6 дизелови двигатели, което ще увеличи капацитета му над 1 млн. двигателя годишно.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ford ще произвежда по 1 млн. двигателя - в завода в Дагенхам21.05.2007Ръководството на водещия автомобилен концерн Форд се стреми да постигне производство от 1,000,000 двигателя в завода си в Дагенхам за тази година. Това при всички положения е повече от впечатляваща цифра, но си струва да анализираме тази интересна ситуация. Заводът Dagenham Diesel Centre е уникален с това, че се работи благодарение на електричеството, подавано от вятърни мелници. Тази година, в това производство влизат и два нови двигателя 1.4- и 1.6-литров Duratorq TDCi. Това става факт благодарение на колосалната инвестиция от близо 200 милиона евро. Очаква се това ново производство да започне в началото на Юни тази година. Двата двигателя, за които говорим задвижват най-мощните дизелови версии на Ford Fiesta, Ford Fusion, Ford Focus и Ford C-MAX, а в по-глобален план и на Volvo и Mazda. Плановете на Ford включват производството на завода да се покачи до 1,000,000 бройки на година в изключително къс срок от време. До 2009 година производството на новите TDCi двигатели достигне до 575,000 бройки на година.