IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #102
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    абе няма ли кой да те банне бе *** нещастен. алоуууу модератори, администратори, изтрийте го по ИП този гвоздей незаточен.А иначе като ви гледам на всички постовете .... типично български манталитет, гоуфаджии от село, малко всезнайковци и тук таме фенове на ФОРД, който забележете !!!!.... пишат най културно и сдържано.Имал съм два форда, и пак ще си купя ФОРД. въобще не ми пука с какъв двигател били. Старо Мондео, което е карано от 6-7 човека, на 300 000 км. вече 120 000 при мен.... ами освен разни тампони, друго не съм сменял. Желязна машина. А лично карам Фокус 1.6 тдци, 94 000 км. само масло сменям.... никакви грижи.Айде със здраве.
  • #101
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    toya s Megana veroyatno ne znae6 4e tva ferarito ve4e ne e sama za nay barza kola!4uval li si za motor Diezel koyto nabira ot edno do 100 za 4cekundi daje dali ne biaha po malko!
  • #100
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    za nomer 114!izviniavay priatel obarkah se ve4e v taya 6turotia!stava vapros za Kia Ceed te sa s na VW! barkam dvata 6tata Hyunday i Kia haha
  • #99
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе еййййй селооооо , Мегана е високообортна кола , като ферари . и трябва да знаеш че ферарито е сподобен двигател като на моя Меган 1.4 но е с повече цилиндри , много сте прости ейййй сички крадат от РЕНО още ли не сте се усетили
  • #98
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    опааааа,Hyundai били с двигатели на VW,лека грешчица!Посочи ми поне един,бензинов или дизелов!На VW до Голф 6 са им помпа-дюза дизелите,Hyundai никога не са имали такива дизели.Едва сега пуснаха първия комън рейл на Голф 6.За бензиновите едва ли има спор.Кой 1.4 или 1.6..???Ами те до Голф 5 вкл. имаха 8 клапанови мотори,колкото и да ви е чудно.Hyundai нямат 8 клапанов двигател от 1994,японците също.
  • #97
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    8000 оборота - хахахаха. Как може да се хвалиш с това просто не знам. Хората дигат 120 км/ч с 2000 оборота той тръгнал да ми се хвали че дига 8000 оборота. И като ги дигнеш тия обороти (при това на 5-та скорост) сигурно се чувстваш като в някой самолет TU-154 седнал на последния ред.
  • #96
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    izviniavam se stana nedorazumenie i sega imam 1000komentara!stavat gre6ki poniakoga:)
  • #95
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    hey taya otka4alka s Megana!ne se drazni s horata za gluposti!ne mi sravniavay koi ot novata generacia s kola ot 2001!moje bi i noviat Megane e po kalpav ot tvoya a?po skoro vzemi se stegni,poraboti izkaray pari4ki za noviat Megan 4e da mu se radva6.i ne govori 6turotii 4e vsi4ki koli sa s motori ba Renault!Renault vse o6te rabotiat s dvuklapanni motori!vij zaintriguvay se malko.v dne6no vreme pone ima vsi4ko v internet!a za tia s Hynday da znaete 4e motorite im sa VW e ne vsi4ki modeli no e fakt.
  • #94
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    tuk mojem da sporim cial jivot!vsi4ko tova sa gluposti!az 6te vi kaja pak v dne6no vreme nito ti nito az nito koyto i da e nemojem da kajem ey tva si e edi kvo si tva e edi 6to si!za tia s Hynday deto ne znayat sa s VW dvigateli!ha iznenada!mislete si 4e karate Japansko!li4no na men mi haresvat vsi4ki novi avtomobili!nay vajnoto e da moje6 da si go pozvoli6 za6toto nemoje6 li tova zna4i 4e ne moje6 dosta ne6ta v tozi jivot!i togava e kofti!e sega 6te vi kaja predi propusnah imam Ford i Focus i Mondeo!ama kazah li ne6to za tiah neeeeee!e dobre dovolen sam!razbira se ima si niakoy drebolii to ni6to ne e sigurno slu4ayno da ste 4uvali za defekti e slu4va se i pri nay dobrite!ina4e kato cialo 6to se otnasia do 6um Focusa e dosta tih i 6-tata skorost pri 2.0TDCI napravo ubiva konia!dosta raztovaren motor e i dosta pargav pri tova!a tozi 4ovek pak s megana se izlaga pred ciala BG i imam 4uvstvoto se samo se ma4i da drazni horata i ni6to pove4e za6toto tva e palna baraka!mom4e ne sravniavay koli ot novata generacia s niakav si Megane2001!prosto ne ti otiva na kostiuma:)vij noviat Megan sigurno tvoyat e po hubav nali!i ne mi govori 4e vsi4ki motori sa na Renault.mnogo e prosto zabeleji pove4eto ve4e slagat po 4 klapana a Renault o6te ne sa se nau4ili!prosto si zatvori usticata i vij poraboti i si kupi noviat Megan to4ka!
  • #93
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gogo ( преди 15 години )
    i30-ката наистина е малко по-добра от Фокус-а,но .... кажете къде е проектирана ! Нали сте обективни . За тези които не знаят цялата i-серия Хюндай се проктира не някъде другаде ,а в центъра на Хюндай в Германия и познайте от кой?! От един напуснал от Ауди екип инженери и един дизайнер през 2001 ,а корейците само я произвеждат,за това се е получило нещо конкурентно.Така,че автомобила е добър,дори много,но е с Германски анаонс . Цялата серия минава за европейска,сори