IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #112
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lin ( преди 15 години )
    Ама верно тези които са писали за Форд,и после за Хюндай водят някакъв смислен и интелигентен диалог.После като се включват голфовете и меганите теква една олигофрения,не ти е работа...!
  • #111
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    а ве мноо си *** и неграмотен , на къв език си писал бе каиш ? Не разбра ли че моя Меган е поръчков за някакъв големец и от 1.4 вади 200 коня без турбина , чисто . и май мотора е някаква тайна разработка на РЕНО . *** вие сте мноо прости да ви светвам . кво го сравняваш с тия дръгели фордовете , нештасна работа . Моя Меган е най-напилената точилка поне в София . мноо ви е яд , късайте се , въшкари
  • #110
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vargala ( преди 15 години )
    ей *** , ти хората хептен за бълъци ли ни вземаш бе. меган 1,4 с 95 к.с от 0-100 за 3,5 сек искати се.рено изобщо нямат модел даже и за 6 сек от 0-100.освен булидите във формула едно.и ти виждал ли си ферари с 1,4 двигател щот ас не съм ,а невярвам и някой друг да е виждал освен теб.виш данните на твойта барака и млъкни най на края.Легковые автомобили / Renault / Megane Classic I (LA) / 1.4 i 16V (95 Hp) КУЗОВ Тип кузова Седан Количество дверей 4 Количество мест 5 Длина 4440 мм Ширина 1700 мм Высота 1420 мм Колесная база 2580 мм Колея передняя 1450 мм Колея задняя 1422 мм Дорожный просвет 120 мм Объем багажника максимальный 1310 л Объем багажника минимальный 510 л ДВИГАТЕЛЬ Расположение двигателя Спереди, поперечно Объем двигателя 1390 см3 Мощность 95 л.с. При оборотах 6000 Крутящий момент 127/3750 н*м Система питания Распределенный впрыск Газораспределительный механизм DOHC Расположение цилиндров Рядный Количество цилиндров 4 Диаметр цилиндра 75.8 мм Ход поршня 77 мм Степень сжатия 10 Количество клапанов на цилиндр 4 Топливо АИ-95 ТРАНСМИССИЯ Привод Передний Кол-во передач (мех коробка ) 5 Кол-во передач (автомат коробка) - Передаточное отношение главной пары 4.6 ПОДВЕСКА Тип передней подвески Амортизационная стойка Тип задней подвески Торсион ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА Передние тормоза Дисковые вентилируемые Задние тормоза Барабанные АБС есть РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ Усилитель руля Гидроусилитель Тип рулевого управления Шестерня-рейка ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ Максимальная скорость 189 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 11.9 c Расход топлива в городе 9.4 л/100км Расход топлива на шоссе 5.7 л/100км Объем топливного бака 60 л Снаряженная масса автомобиля 1090 кг Допустимая полная масса 1595 кг Размер шин 175/70 R13 . и за твое сведения на ферари двигателите почват от 3 литра на горе по малък няма. и още нещо тоя фокус ще ти скъса *** направо. Ford Focus RS 2009 = Duratec LSD Колеса Август 2008 Ford Focus RS Виталий ЕгоровFord Focus в России ассоциируется прежде всего с образом доступного бизнес-работяги, но временами по городским улицам проносятся мощные ST или еще более горячие RS. Поклонники яркого драйва не имеющие средств на Porsche Carrera могут возрадоваться к нам приближается новый Ford Focus RS. Разработчики смело заявляют, что сотни болид достигает менее чем за 6 секунд, и глядя на стремительный дизайн автомобиля, его обвес и спойлеры хочется этому верить. Широкая база автомобиля не только иллюзия создаваемая обвесом автомобиль действительно стал шире на 40 мм, что добавило устойчивости и цепкости управления.Для новой модели Focus RS был специально разработан новый турбированный 2,5 литровый 5 цилиндровый двигатель Duratec. Доработки довели мощность мотора до 300 л.с. с крутящим моментом свыше 400 Нм.Отличную управляемость и острое поведение в поворотах автомобилю придает специальный дифференциал повышенного трения (LSD) Quaife для автоматического перераспределения крутящего момента. Помимо этого в машине немало новаторских и интересных находок.Интерьер салона выполнен в спортивном стиле, какой и должен быть у настоящего RS. Все от гоночных кресел Recaro, до формы руля и внутренней отделки напоминает о тех скоростях, на которые способен Focus RS 2009.Официальная презентация автомобиля состоится 22 июля на Лондонском мотор-шоу, а продажи стартуют только в 2009 году. Работы над автомобилем еще не закончены, поэтому никакой информации ценах нет даже у производителей.
  • #109
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тоя с мегана е уникален,цепи мрака....:)))
  • #108
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    вие си правите шега ама Меган 1.4е е призната за най-добрия автомобил изобщо . под 3 сек. до 100 км. може и да мога с моя , но зависи от гумите , трябва да са пистарки .
  • #107
    0 rate up comment 0 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    a da poqsna 4e stava vupros za slizane pod 3 sec. da prevklu4i6 ot 1-va na 2-ra.
  • #106
    0 rate up comment 0 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    Naistina Megana gi pravi za 3.5, daje ako si po dobur sus suedinitelq moje i da sleze6 pod 3 sekundi :)
  • #105
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lin ( преди 15 години )
    Хей,момчета,вижте как китайците буквално "размазват" японската и корейската конкуренция http://***.youtube.com/watch?v=GZ3oyo-irJ4
  • #104
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    haha nenormalnik s idiotska podstrijka!mi digay si gi togava sme6nik!stana banalen ve4e!megan,megan.megan,megan!o6te v4era ti pisah hodi si kopay lozeto!ka4vay se na megana i zaminavay!tam v taya BG-ia niamate opravia!
  • #103
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе *** започна нещо мноо да ме нервиш , кавал . Моя Меган 1.4 наема до 100 за 3.5 секунди , нещо да кажете , а ! какъв форт най-яката марка е РЕНО , въшльовци !