IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus
Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane Coupe


Ford има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. 

Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. 


Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. 

В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. 

Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. 

Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. 

С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. 

Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
0 от 500
  • #122
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Рекламист, актьор и ( преди 15 години )
    Като го глесам отпред името Ескорт ще му тича повече.
  • #121
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vargala ( преди 15 години )
    най мощната версия на клиото е 255 коня и ускорява за 6 сек от 0-100 а фокус рс е 300 коня и ускорението му е под 6 сек .пък да неговорим че тва клио въобще не е в класа на фокуса и ако си мислиш още че клиото е по силно от фокуса тогава ги сравни с това. Ford / Mustang IV / 4.6 i V8 32V Cobra R (390 Hp) Тип кузова Купе Количество дверей 2 Количество мест 2 2 Длина 4661 мм Ширина 1857 мм Высота 1336 мм Колесная база 2573 мм Колея передняя 1530 мм Колея задняя 1530 мм Дорожный просвет 100 мм Объем багажника минимальный 310 л ДВИГАТЕЛЬ Расположение двигателя Спереди, продольно Объем двигателя 4601 см3 Мощность 390 л.с. При оборотах 6000 Крутящий момент 529/3500 н*м Система питания Распределенный впрыск Наличие турбонадува Турбонаддув Газораспределительный механизм DOHC Расположение цилиндров V-образный Количество цилиндров 8 Диаметр цилиндра 90.2 мм Ход поршня 90 мм Степень сжатия 8.5 Количество клапанов на цилиндр 4 Топливо АИ-95 ТРАНСМИССИЯ Привод Задний Кол-во передач (мех коробка ) 6 Кол-во передач (автомат коробка) - ПОДВЕСКА Тип передней подвески Поперечный рычаг Тип задней подвески Винтовая пружина ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА Передние тормоза Дисковые вентилируемые Задние тормоза Дисковые АБС есть РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ Тип рулевого управления Шестерня-рейка Усилитель руля Гидроусилитель ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ Максимальная скорость 280 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 4.9 c Расход топлива в городе 14.7 л/100км Расход топлива на шоссе 10.7 л/100км Объем топливного бака 59 л Снаряженная масса автомобиля 1665 кг Размер шин 245/40 R17 Clio Sport Coupe (II) произвотство 2003-2005Мощность(л.с.)255 Максимальная скорость(км/ч)235 Время разгона (0-100 км/ч)(c)6
  • #120
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    .... петия зъб , 8500 об/м , и айде у левооооо ..... слеяци . Кога ще разберете че в Мегана е истината ?
  • #119
    0 rate up comment 0 rate down comment
    pusyyyyyy ( преди 15 години )
    abe tva mom4e Renault fan taka kato go gledam may i na Trabant 6te se radva ama ni6to i to ima tavan4e haha
  • #118
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    Мегана ми е адската пила , нештасници
  • #117
    0 rate up comment 0 rate down comment
    play hui ( преди 15 години )
    Renault Clio V6 Sport ... нека този измислен Форд да до пуснат на малкия беглец ; )
  • #116
    0 rate up comment 0 rate down comment
    miro ( преди 15 години )
    до рено фен приятелю не ми хвали кола на която емблемата и е като п...ка реното е най-скапаната кола разбери го а това че много се оплюва форда това е някъкъв измислен имидж за тази кола като цяло форда е по-добър от рендето
  • #115
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    v tazi stranica sme za da vidim kakvi n ovosti mojem da o4akvame ot Ford Focus i da si kajem mnenieto ama ne samo da se draznim kak e do momenta!Ford4eto nikak ne e zle i az go pojelavam na vseki tuk ot vas koyto niama vazmojnosti za pove4e ot tova da si go kupi i da mu se radva!az li4no mi haresva i 4estno kazano dosta se zaintriguvah ot dannite na dizelovite motori ot 2000kubika!mislia 4e 6te e dosta dobra kombinacia!jivot i zdrave kato niakoy ot nas go kara 6te si kaje dumata i togava 6te govorim koy kakvo za6to!
  • #114
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeepDoby ( преди 15 години )
    abe kakvo mu obra6tate vnimanie na toya s megana!ya prosto go podminete!ne vijdate li 4e samo vi drazni!ne mu otgovariayte i toy sam 6te se otkaje za6toto niama smisal da si pi6e sam selskite istoriyki!
  • #113
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vargala ( преди 15 години )
    и ти идиьот такъв с поръчковия меган и тайната му разработка си мислиш че кола с 200 коня може да развие от 0-100 за 3,5 сек. ей тва нещо неможе да го направи и кола с 500 коня.и мога да те уверя , че човек където има пари за поръчкова кола никога няма да си поръча ренде ,още по малко с 1,4 двигател . пак ти като си неграмотен и не разбираш руски тва си е твой проблем.