Stellantis пренасочва моделите на Leapmotor към фабриките на германската си марка
Причината е спад в търсенето и засилена конкуренция от азиатски производители
Stellantis настоява, че „Мирафиори“ има бъдеще, но нещата не изглеждат никак розови
До 2030 година GAC планира да продаде 500 000 автомобила в чужбина
Правилата позволяват внос на коли от Турция без никакви тарифи
„Умната“ суперфабрика на технологичния гигант разчита на повече от 700 робота (ВИДЕО)
Последната бройка от модела в Европа ще бъде произведена през ноември 2025
Кросоувърът Edge отстъпва мястото си на конвейера на 5 електромобила
Откраднатите Edge са на стойност 500 000 долара
Производството на хечбека приключва тази година и след това за фабриката в Саарлуи няма бъдеще