IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои са най-популярните китайски коли в България?

Азиатците са удвоили пазарния си дял за година, чакат се поне четири нови марки тази есен

Три от десетте най-продавани нови коли във Великобритания през септември са на китайски марки. В Испания MG ZS излиза на второ място и дори заплашва лидерството на Dacia Sandero, а в Гърция влезе в Топ 10. В Норвегия всяка десета продадена кола е вече от Китай. Само България сякаш е заобиколена от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа. Но това е само на пръв поглед: китайските марки са удвоили дела си у нас и вече държат 3.2% от пазара в края на септември, показва справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР. Регистрираните нови автомобили на китайски марки за деветте месеца са 1291, почти двойно повече, отколкото за същия период миналата година. При това у нас са представени официално само три от големите китайски производители. В близките месеци и дори седмици към тях ще се присъединят още четири. Междувременно нека видим кои са най-търсените китайски коли в България до момента. 
  
    
15-те най-популярни китайски марки в България (ГАЛЕРИЯ):


  
      

0 от 500
  • #4
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Мда ( преди 1 месец )
    Поредното доказателство, че на една продаден китайска кола, има 1000 дървени философи които да я хвалят, но никога няма да си я купят. По лична статистика по форуми, хвалещите китайските коли, са такива които не могат да си позволят нова европейска, корейска или японска кола и ги мразят затова. А такива които вече са си купили китайска, 99,99% никога не са имали чисто нова кола преди това. И голямо хвалене пада, че нова кола още не била влизала в сервиза, а е на под 20 000км.
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колега, може и да си прав, но да не пропускаме факта че при европейските марки двигател 1.5л е рядкост и обикновено ти го продават в най-високите нива на оборудване.
  • #2
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Китайските марки са там като цени, където бяха европейските марки преди да ги надуят. Просто им отвориха широко вратата да влязат и сега щели да поевтиняват (само някой както се вижда, останалите ще ставали по-премиум ;))). Иначе като изключим дизайна и кичозните екстри, техниката на повечето китайци при ДВГ е 10 г. назад. Но хората които си избират коли като хладилници гледат само отвън. А такива има много.
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    и атмосферен, и турбо, все е консуматив .- 50,000К и довиждане