IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: Tesla вече не е номер 1 при електромобилите

Китайски гигант вече изпреварва компанията на Мъск с почти 400,000 продажби

След срива в продажбите в началото на тази година Tesla вече не е най-големият производител на електромобили на планетата, показват данни на JATO Dynamics, изнесени от анализатора Фелипе Муньос.
   
   
BYD срещу Tesla
   
      
388,000 автомобила разлика

За първите девет месеца компанията на Илон Мъск е продала едва 1 217 902 автомобила, с над 75 000 по-малко, отколкото за същия период на миналата година (-6%). В същото време китайската BYD отчита 37% ръст на годишна база и е доставила 1 605 903 чисто електрически коли. Авансът на китайците пред Tesla e вече над 388 000 автомобила. 

Числата за BYD обхващат и четирите дъщерни марки, които правят EV модели: BYD, Fang Cheng Bao, Denza и Yang Wang. Компанията от град Сиан се хвалеше, че е изпреварила Tesla още преди две години, но тогава пресмяташе и плъг-ин хибридните си модели, за да излезе напред. 
  
Проблемите на BYD

Първото място в света обаче не елиминира сериозните трудности, пред които е изправена BYD. Китайското правителство ясно намекна, че вече не е склонно да толерира растеж без оглед на печалби, и заплаши със сериозни мерки, ако продължава дъмпингът между местните производители - тенденция, от която BYD е сред основните печеливши. Уорън Бъфет, който бе инвестирал в компанията още в първите й години, изтегли всичките си средства. Марката си остава твърде зависима от китайския пазар - въпреки огромните вложения в експанзия по цял свят, все още над 64% от продажбите на BYD се падат на Китай. За сравнение само 36% от продажбите на Tesla са на домашния американски пазар. 
    
Скок за Tesla в Америка

Между другото след месеците срив, Tesla най-после отчете съществен растеж в Америка за третото тримесечие. Според експерти обаче това се дължи на изтеглени във времето покупки, за да се изпревари отпадането на федералните субсидии за електромобили. Това означава, че ръстът през лятото ще бъде последван от сериозен спад в първия отчетен период сред отпадането на помощите. 
  
     

0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До Димов. Нали знаеш кой прави едно и също нещо и всеки път очаква различен резултат? И 1000 пъти да повториш, че фотоволтаиците и термопомпите са мои измислици и няма как да ги имам, защото не съществуват в реалността, няма да стане истина. Фактите показват че в момента термопомпата ми произвежда топлина с енергия от фотоволтаиците които пък произвеждат ток - един от видовете микро ТЕЦ, което означава топлоелектрическа централа. Или за тебе ако не работи на въглища не е ТЕЦ ?
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    Нашият приятел прогнозираше да се строи по една нова фабрика Тесла годишно.Само,че Тесла построи само 4 и замръзна под 2 милиона продажби годишно.
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    След микроТЕЦ в мазето,навеса с фотоволтаици и електричка трафопост, нашият приятел се отказа от прогнозите в Екселските таблици.После се сърди,че всички го будалкат.
  • #35
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    До 35. Псевдоточице, не се напъвай. Казах ти че ти е рано да разбереш за бързите и бавните риби. Пет години откакто го повтарям са прекалено малко време. Не се надценявай.
  • #34
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Всяка риба е бърза и бавна, зависи как се засили. Затова моите теории са винаги верни, защото бързата риба е бърза и бавната риба е бавна, но това може да е една и съща риба, но като е бърза аз ви казвам "ето казах ли ви, че рибата е бърза", а като е бавна ви казвам "ето казах ли ви, че рибата е бавна". И за слънчевата енергия винаги съм прав, защото без значение от какво се произвежда, дори от въглища да е, ТЕЦа слънцето го огрява през деня, следователно произвежда слънчева енергия.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Ама не е и фьолцвагнн
  • #32
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    "В лудницата ми викат Дънкън МакЛуд" радвам, се че си го признаваш. Щях да се учудя с толкова много самоличности и писането от мое име, да не си попадал в лудницата , като всеки нормален шизофреник с много самоличности. То психопатията не изключва шизофрения. Взаимно се допълват и те описват перфектно.
  • #31
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    Хайде оставям те да си водиш разговори между 30-те антиелектрически Ника и десетте с които ме имитираш. Гледай да сътвориш по реалистичен спор със себе си, че като гледам ти липсва въображение и освен за лaпане на мъжки полови органи, не говориш за друго . Очевидно се придържаш към правилото което искаш да наложиш и за останалите - да не говорят за неща с които нямат личен опит и които не ги интересуват.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    А за електричките говоря още от коронацията на Клеопатра и още не сте го разбрали. Има време. В лудницата ми викат Дънкън МакЛуд
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 1 месец )
    А относно бързите риби, бързина и големина нямат нищо общо. Бързата риба може да е и голяма и малка. Toyota също може да стане бърза риба, въпреки че е огромна, ако изкара евтините твърдотелни батерии за 1500 км пробег и 10 минути зареждане.. тогава със сигурност ще продава по 20 милиона автомобила годишно, ако ОСТАНАЛИТЕ СЕ ЗАБАВЯТ. Няма нищо, все пак само от пет години говоря за бързи и бавни риби, а за да го възприемете това е изключително кратък период. Ще го разберете СЛЕД ОЩЕ НЯКОЯ ГОДИНА