IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето я новата Tesla Model Y Performance

Най-бързата версия на електрическия кросоувър получава спортни седалки, адаптивно окачване и съответната цена

Американският производител Tesla представи нова, спортна версия на обновения си електрически кросоувър Model Y. Тя получава адаптивно окачване, няколко режима на шофиране, по-висока максимална скорост, по-бързо ускорение и много други подобрения вътре и отвън.


Tesla Model Y Performance


Tesla твърди, че новият Model Y Performance има подобрена високоволтова батерия с по-голям капацитет клетки, което позволява пробег от 580 км по стандарта WLTP. Това е само с 6 км по-малко от дългата версия на Range със задвижване на четирите колела.

Задвижваният от два електромотора Model Y Performance може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди и да достигне максимална скорост от 250 км/ч. В сравнение с версията с дълъг пробег и задвижване на четирите колела, заложена за Европа, спортният кросоувър достига по-бързо 100 км/ч, а максималната скорост е с 49 км/ч по-висока.


Tesla Model Y Performance


Пътният просвет е 151 мм, с 16 мм по-малко от модела Long Range със задвижване на четирите колела. Новата версия тежи 2033 кг, или с 36 килограма повече от двата варианта с дълъг пробег. Кросоувърът разполага с по-агресивен бодикит, който включва монтирано отзад крило. 21-цоловите джанти Arachnid 2.0 са най-големите, предлагани за Model Y, като допълват спортния вид.

Новият Model Y Performance е оборудван с адаптивна система за окачване, която непрекъснато променя реакцията в зависимост от пътните условия и стила на шофиране. Има и няколко режима на движение. Другите версии на Model Y са оборудвани със селективни честотни амортисьори, които не предлагат избираеми режими.


Tesla Model Y Performance


В интериора има по-голям и по-висок централен дисплей от другите модели, с размери 16 инча по диагонал (срещу 15,4 инча преди това) и работи в Ultra HD (UHD) резолюция. Но това не е всичко. Има редица детайли от въглеродни влакна, а спортните седалки отпред са с разширение за бедрата. Те са електрически регулируеми, като може да се нагряват и проветряват. Версията за Европа получава и аудиосистема с 16 високоговорители.

Първите европейски доставки на новия Tesla Model Y ще започнат следващия месец, с начална цена от около 61 990 евро - с 9000 евро повече от версията Long Range със задвижване на четирите колела.


0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 3 месеца )
    Странно забавление имаш, предвид първото ти изречение: "Леле колко негативизъм, пpостащина и глyпост има в главите ви". Ти така ли се забавляваш, като обиждаш някой, само защото не харесва електрички? О, забравих че се изживяваш и като ясновидец и като пророк, да вразумиш тъпите българи от умна Англия. Предполагам работиш там като инженер по реактивни двигатели в Ролс-Ройс, нали?!
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Е как какво правя бе, приятелю???? Не четеш ли? Забавлявам се
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 3 месеца )
    Чиичо Кольо - гастрбайтера, тръгнал да обижда пак българите, защото не споделят "съвременните" му ценности. Какво изобщо правиш при нас селяците и пишеш коментари, щом толкова се срамуваш от българите? Я сега пак дай едно малоумно определение за всеки, който не харесва електрички, че е млад, неженен, с брада, с корем и блъска анаболи, просто защото са ти толкова възможностите на втория етаж. Ама Мъск като е тръмпист, как да си вземеш Тесла, след като са ви промомили либерастките мозъчетата?
  • #17
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 3 месеца )
    Самоделката на лъжлив нагъл Илон нямала реален конглокент. Ха-ха-ха, съгласен съм, така си е.
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До #7 ( преди 3 месеца )
    Съгласен. Няма реален конглокент за тази цена. Въпреки това, на този етап не бих взел Тесла, въпреки че харесвам електрически коли, поради следните причини: 1. Мъск, 2. Проблеми с качеството, липса на сервиз у нас. 3. Липса на физически контроли за управление, не се чувствам в кола.
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Жицата ( преди 3 месеца )
    Уважаеми екип на аутомедия, моля ви четете си статиите преди да ги публикувате.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    И все пак да говорим за коли....аз обичам да чета за коли и потвърждавм 7ми, че "няма друг модел на пазара, който дори може да се доближи до това, което Тесла предлага за цената си". Хайде малко по-сериозно сега, споделете опита си и дайте пример който да опровергае това!!! Ако не можете да дадете конкретен пример, просто си замълчете - ама понеже сме си Българи, и като не знаете какво да кажете ще започнете да обиждате, нали....Пример моля!!!!
  • #13
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 3 месеца )
    Леле колко негативизъм, пpостащина и глyпост има в главите ви. Толкова много ме забавлявате с коментарите си, че.......Абе нямам търпение да излезе статия за Тесла или за друга електрическа кола, че да ви чета мъдростите. Дори не прочитам и статията, а директно към коментирите. Благодаря ви че ви има, за да ми правите дните по-весели. Благодаря
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Хм... ( преди 3 месеца )
    Важното е, че телевизорът е по-голям! Но пък няма пари за 2-3 физически бутона и един регултаот на силата на звука. Поне има лостче за превключване на Директна и Задна, истинско постижение!
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 3 месеца )
    Да бе, вдига се от 151 до 167 мм - направо щъркел става. Истински просвет за кросоувър, нали?!