IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обвини Xiaomi, че си измисля предимства пред останалите

Технологичният гигант се опитва да въведе нов параметър при автомобилите

Технологичният гигант Xiaomi се опитва да привлече по всякакви начини вниманието към своите автомобили, което определено не се харесва на останалите производители. И те използват всеки повод, за да го уличат в лъжа или некомпетентност.


Xiaomi


При последният случай говорителят на съвместното предприятие FAW Toyota - Джао Донг, публично разкритикува Xiaomi за грешка в изчисляването на съотношението между междуосието към диаметъра на колелата на техния автомобил YU7. Нещо повече – той беше категоричен, че такъв индикатор не съществува в автомобилната индустрия.

По-рано главният изпълнителен директор на Xiaomi – Лей Джун, обяви, че съотношението при YU7 е 3, което означава, че 3 колела могат да се поберат в междуосието на автомобила. Джао Лонг обаче твърди, че точният показател всъщност е 4, а в Xiaomi просто използват грешен метод на изчисляване.

Според него правилният подход е да се раздели междуосието на диаметъра на колелото, а не опростено изчисление въз основа на броя на колелата между осите, както направи Xiaomi. По този начин резултатът на YU7 е 4, колкото и при конкурента Toyota BZ5, предлагана на китайския пазар.


Xiaomi


Джао Лонг посочва, че по-малкото съотношение „колела-междуосие“ наистина е от полза на електромобилите и затова повечето производители се опитват да постигнат обявения от Xiaomi резултат, което обаче на практика е невъзможно. И така те на практика лъжат клиентите си, тъй като показател 3 не отразява реално технически характеристики на моделите им.

„Подобни параметри са от огромно значение, тъй могат да повлияят на възприемането на стабилността и управлението на автомобила, особено в конкурентната среда на автомобилната индустрия. Сега обаче много компании сляпо повтарят твърденията на Xiaomi и се държат като ученици, които са преписали на изпит, без да осъзнават, че това са грешните отговори“, каза още представителят на Toyota.


0 от 500
  • #13
    10 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Все пак относно лъжите - можеш да заредиш електромобил и с МОЩНОСТ по-малка от тостер, която обикновено е 2kW. Така и не научихте разликата между мощност и енергия! Почти всеки електромобил харчи по-малко ЕНЕРГИЯ - около 8kWh, отколкото харчи климатик със средна мощност 1kw в мразовит зимен ден - 24kWh
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Отговор , който вече ти е даден - в единствен пост си дал 5 лъжи и чакаш някой да клъвне на въдицата за да почне да се оправдава? Коронен номер на антиелектриците които до един са инженер ПОЕТИ. Функционално и технически неграмотни инженери, които трудно разбират написаното в статиите или в коментарите, защото винаги пропускат цифрите.
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кой лъже повече? Ти.
  • #10
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Въпросът тук е кой лъже повече. Производителите на електрокари с главен рекламен агент електрическата латерна,редовно съобщават за революционни батерии с милиони цикли,разход на енергия като на тостер, пробег като на дизел,зарядни станции с мощност като АЕЦ.Е кой лъже повече?
  • #9
    13 rate up comment 12 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    До 6. Същата работа беше при обявяването на ускорението до 100 км за Тесла, които използваха стандарта за drag с включен един фут, Но виждаш ли това било измама, която показвала една десета разлика. И това обвинение идваше от фирми които ускоряват 3 ПЪТИ по-бавно, което се равнява на 40 броя една десета от секундата. Същата работа е и тук - като няма какво да кажат ПО ИНЖЕНЕРНАТА ЧАСТ, се правят на ПИСАТЕЛИ и търсят ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ.
  • #8
    15 rate up comment 13 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Toyota вместо да се вземе в ръце заради това последното и да се захване да произвежда желани от клиентите автомобили, прави абсолютно същото като антиелектриците - заяждат се за лапсуси и запетайки, като са слепи за смисъла на написаното. Електрификацията си върви въпреки лая на Toyota и антиелектриците и очакванията им този балон да се спука и модата да отмине. Грешното показване на между осието няма да намали търсенето на xiaomi, нито ще увеличи търсенето на Toyota
  • #7
    13 rate up comment 11 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Да бяха ги обвинили, че не са продали само за половин година, първата половин година от първият продаден автомобил на компанията за производство на телефони повече електромобили отколкото Toyota е продала за цялото си стогодишно съществуване и да бяха ги изпреварили по продажби?
  • #6
    14 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тойотка прави от мухата слон. Технически, съотношението е 4:1, защото междуосието е от центъровете на гумите, т.е. побират се още две половинки. Но дизайнерите говорят точно за налагане на 3 гуми между предната и задната и съответно числото 3 се среща много по-често. Но трябва да се подчертае, че това е визуален принцип, който датира отпреди раждането на Сшиаоми и те не са го измислили и въвели по никакъв начин. Все пак, поведението на Тойотка е недостойно.
  • #5
    12 rate up comment 10 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Да бяха ги обвинили че 6 минути и 22 секунди са измерени с китайски хронометър на нюрбургринг и да бяха направили по-бързо време с електрическа, хибридна или дори водородна Toyota която е като космически кораб и всички трябва да последват водородната технология на Toyota, защото Toyota е най-добрата?
  • #4
    13 rate up comment 11 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Да бяха ги обвинили че лъжат за 500 kW зареждане и да бяха заредили С по-голяма мощност повече километри за по-кратко време с електрическата Toyota?