IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Xiaomi открадна най-важния дизайнер на BMW

Кай Лангер, който създаде гамата Neue Klasse, ще работи за китайците в Мюнхен

Китайският технологичен гигант Xiaomi осигури силно попълнение за автомобилния си бизнес, като привлече Кай Лангер, досегашния главен дизайнер на BMW i. Лангер, който бе отговорен за дизайна на най-важния проект в новата история на баварците - революционната нова гама Neue Klasse - е на новата си позиция от 1 август. Дори няма да му се наложи да напусне Мюнхен, в който живее от десетилетия, защото Xiaomi има свой изследователски и развоен център в столицата на Бавария. 
  
    
Кай Лангер, Дизайнер, BMW Neue Klasse X
Кай Лангер бе основният дизайнер на концепта Neue Klasse X - основата на новото iX3, което ще дебютира след месец
  
     
"След повече от две десетилетия в BMW Group и множество вълнуващи проекти, по които имах удоволствието да работя, реших да приема ново предизвикателство", потвърди самият Лангер в LinkedIn. Той добави, че Xiaomi със своя "ракетен" старт в автомобилния сектор е много интересен работодател, и Лангер е "много любопитен за възможностите, които ще ми бъдат дадени да продължа да създавам едно ярко бъдеще". Точната позиция на Лангер все още не е ясна, макар че в Германия се предполага, че той ще оглави новия европейски дизайнерски център на Xiaomi. 

Xiaomi, който направи име като производител на мобилни телефони, преди да се разпростре в множество други области, вече има два автомобила на пазара - 
SU7 и YU7
. И двата се радват на огромен интерес и на ласкави отзиви на родния китайски пазар. Европейският им дебют предстои. 
  
    
Кай Лангер, дизайнер, BMW i
Лангер прекара в BMW над две десетилетия
  
     
Лангер в последните години бе шеф по дизайна на BMW i - линията за електрически автомобили на баварците, и имаше водеща роля в създаването на гамата Neue Klasse. Тя ще дебютира официално през септември с новото iX3. Разговаряхме с Лангер при първото показване на прототипа Neue Klasse X преди година и половина и тогава дизайнерът ни увери, че серийната кола ще е толкова близо до концепта, че "майка ми няма да намери разлика". Преди две седмици успяхме да видим новото iX3 на предпремиера в Мюнхен и макар детайлите да са под ембарго до премиерата на 5 септември, можем да ви кажем, че не е излъгал. 
  
      


  
      

 

0 от 500
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Simcho ( преди 3 месеца )
    То тоя трябваше да го уволнят от BMW. Да ходи да си прави грозните дизайни там. Успя да превърне едни от най-красивите коли в копие на китайски такива... новата 5ца с арки за 22 цола и като я видиш с 18-ки е като евтино копие от тему на кола ... за
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    "простото крадене на някой или нещо от голямо име, задължително носи успех."И как да ми отговориш на въпроса от кого Киселоми-е откраднаха технологиите за 6 минути и 22 секунди на Нюрбургринг? Дали това не е резултат на развойният им център? Или не смяташ това за успех? Хайде сега е време да се подиграеш кой как е казал името на xiaomi и да говориш за бременни тротинетки и подобни високо интелигентни изказвания, защото е под достойнството ти да говориш по темата, заслепен от успехите СИ ...
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    До РУК Аз поне като не знам нещо си признавам. Също така казвам, че може да греша като давам на опонента си свободата да ми посочи грешките и да науча нещо ново. Ти обаче ти безгрешен и все знаеш и вместо да посочиш грешката на някого или да споделиш нещо което знаеш, смяташ че е много по-удачно да го напсуваш и да му обясниш той колко е глупав А ти колко си умен, богат образован и преуспял и че никой не бива да си позволява да си помисля че може да му отговориш!
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    проблема на китайците в дизайна е като при тях самите че са трудно разпознаваеми като лице от европейците
  • #17
    3 rate up comment 7 rate down comment
    РУК ( преди 3 месеца )
    А пристрастените към крадене китайци, за пореден път ще сбъркат като си мислят, че простото крадене на някой или нещо от голямо име, задължително носи успех. Между другото сегашната им дизайнерска линия е много по-добра от всяко БМВ правено последните 10 години!
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 3 месеца )
    До 15 - за пореден път хабер си нямаш за какво говориш, а използването на "възможно е да греша" по никакъв начин не смекчава тежката ти некомпетентност и незапознатост. Много по-добре е, човек просто да не говори по теми които не познава, вместо да ръси глупост след глупост! Що се отнася до Кай, критиките към работата му са повече от постиженията му и познавам хора които точно заради дизайна на БМВ последните години смениха марката!
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Възможно е да греша, но винаги съм си мислил, че първоначалните скици и цялостната визия са лично дело на главния дизайнер. Той ги предава на екипа, който доразвива детайлите брони, решетки, фарове и други. Тези дизайнери координират с инженерите, които имат собствени технически изисквания, а счетоводителите... те са тези, които понякога слагат пръчка в колелата на инженерите и подрязват крилата на всички, за да не летят твърде високо в облаците.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 8-9 ( преди 3 месеца )
    Хем е така, хем не е. Главният дизайнер в големите корпорации е основно администдативен ръководител и той е този, който взима решението. Разбира се, то подлежи на формално одобрение от борда на директорите или CEO-то. Главният дизайнер е отговорен да осигури добро взаимодействие с инженерните и другите отдели, за да може дизайнът да е реалистичен и законен. Той може да осигурява най-общи насоки, но реално не участва директното в рисуването на модели - това го правят по-нискостоящи.
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    бмв имат най доброто маркетинг позициониране и агресивна реклама в социални медии и найвече сред инфлуенсърите и резултатите при продажбите са видими като технология не бих казал че са над нивото на ауди и мерседес но определено като дизайн грабват сетивата
  • #12
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Bmw 4 life