IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Xiaomi открадна най-важния дизайнер на BMW

Кай Лангер, който създаде гамата Neue Klasse, ще работи за китайците в Мюнхен

Китайският технологичен гигант Xiaomi осигури силно попълнение за автомобилния си бизнес, като привлече Кай Лангер, досегашния главен дизайнер на BMW i. Лангер, който бе отговорен за дизайна на най-важния проект в новата история на баварците - революционната нова гама Neue Klasse - е на новата си позиция от 1 август. Дори няма да му се наложи да напусне Мюнхен, в който живее от десетилетия, защото Xiaomi има свой изследователски и развоен център в столицата на Бавария. 
  
    
Кай Лангер, Дизайнер, BMW Neue Klasse X
Кай Лангер бе основният дизайнер на концепта Neue Klasse X - основата на новото iX3, което ще дебютира след месец
  
     
"След повече от две десетилетия в BMW Group и множество вълнуващи проекти, по които имах удоволствието да работя, реших да приема ново предизвикателство", потвърди самият Лангер в LinkedIn. Той добави, че Xiaomi със своя "ракетен" старт в автомобилния сектор е много интересен работодател, и Лангер е "много любопитен за възможностите, които ще ми бъдат дадени да продължа да създавам едно ярко бъдеще". Точната позиция на Лангер все още не е ясна, макар че в Германия се предполага, че той ще оглави новия европейски дизайнерски център на Xiaomi. 

Xiaomi, който направи име като производител на мобилни телефони, преди да се разпростре в множество други области, вече има два автомобила на пазара - 
SU7 и YU7
. И двата се радват на огромен интерес и на ласкави отзиви на родния китайски пазар. Европейският им дебют предстои. 
  
    
Кай Лангер, дизайнер, BMW i
Лангер прекара в BMW над две десетилетия
  
     
Лангер в последните години бе шеф по дизайна на BMW i - линията за електрически автомобили на баварците, и имаше водеща роля в създаването на гамата Neue Klasse. Тя ще дебютира официално през септември с новото iX3. Разговаряхме с Лангер при първото показване на прототипа Neue Klasse X преди година и половина и тогава дизайнерът ни увери, че серийната кола ще е толкова близо до концепта, че "майка ми няма да намери разлика". Преди две седмици успяхме да видим новото iX3 на предпремиера в Мюнхен и макар детайлите да са под ембарго до премиерата на 5 септември, можем да ви кажем, че не е излъгал. 
  
      


  
      

 

0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 3 месеца )
    БМВ продава повече EV от преките си конглокенти MB и Audi взети заедно. BMW от поне 5 години насам убива по продажби другите премиум марки и като цяло във всички сегменти. БМВ е във луд възход , докато MB и Audi , даже и Porsche губят и им се влошават и пропдажбите и финансовите резултати. Защото BMW дава на клиентите си точно каквото търсят. А те търсят нещо по така - доминиращо, демонстриращо , нахално, надменно... Очевидно много и все повече и повече хора са готови да плащат точно за това.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Колега, кой има инженери тогава? Япоските недоразумения ли? Или френските? Направи услуга на всички, карай си там таралясниците дето си си избрал и недей да ръсиш много мозък, че едвам за себе си имаш.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Накратко, дизайнът е дело на дизайнера, но изборът на дизайн е на този, който го е наел. Когато наемеш дизайнер за жилище, не го оставяш да направи каквото си пожелае, а ти му поставяш условията, а той се съобразява с тях и за два абсолютно еднакви апартамента на различни етажи може да направи коренно различни дизайни в които собствениците им да се влюбят и да се хвалят колко е добър дизайнера. Но когато двамата съседа влязат в чуждия апартамент да бъдат отвратени от дизайна.
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    До 7. Съвсем скоро, когато излезе следващия модел на xiaomi проектиран от този дизайнер, ще видим дали проблема е с дизайнера или със заданието, което са му дали. А този който дава заданието винаги може да НЕ одобри дизайна и да НЕ го пусне в производство. Все пак дизайнера им предлага няколко варианта от които да ИЗБИРАТ.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 3 месеца )
    Господ здраве да им дава на китайчетата, шанс да се появи поне един нирмален в дизайнерския екип на БМВ!
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 4 и 5 ( преди 3 месеца )
    Айде стига коментирали, хващайте пак парцалите, тия *** няма сами да се изчистят
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А ние си мечтаем някой да открадне Дукац.
  • #4
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да им е честит, да си го ползват със здраве.И този, който отговаря за интериора и софтуерния дизайнер а им ги дават като бонус. Мислех че Бенгъл е е падение, но той направо е като Пикасо, спрямо този и дизайна на 4, 5, 7, ХМ...а като гледам и "новата класа". Да вътнат който им направи предишната грнерация 5 (Г30).
  • #3
    10 rate up comment 9 rate down comment
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Ето че още един от митовете, този че всички китайски продукти са евтини ментета на оригинални продукти, вече е разбит. Това е поредното доказателство. Китайците наблягат на изследователските центрове и наемат най-добрите инженери и дизайнери за да предложат оригинален продукт, който превъзхожда продуктите на конкyренцията. А "водещите" автомобилни производители дават приоритет на финансовия отдел, който купува китайски части и готови решения от Китай.
  • #2
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Хм... ( преди 3 месеца )
    Китайците вземат европейски дизайнери, за да се напаснат към европейския вкус. А в същото време европейските фирми създават грозни автомобили в опит да постигнат азиатски дизайн. И след това реват, че не вървят продажбите.