IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обвини Xiaomi, че си измисля предимства пред останалите

Технологичният гигант се опитва да въведе нов параметър при автомобилите

Технологичният гигант Xiaomi се опитва да привлече по всякакви начини вниманието към своите автомобили, което определено не се харесва на останалите производители. И те използват всеки повод, за да го уличат в лъжа или некомпетентност.


Xiaomi


При последният случай говорителят на съвместното предприятие FAW Toyota - Джао Донг, публично разкритикува Xiaomi за грешка в изчисляването на съотношението между междуосието към диаметъра на колелата на техния автомобил YU7. Нещо повече – той беше категоричен, че такъв индикатор не съществува в автомобилната индустрия.

По-рано главният изпълнителен директор на Xiaomi – Лей Джун, обяви, че съотношението при YU7 е 3, което означава, че 3 колела могат да се поберат в междуосието на автомобила. Джао Лонг обаче твърди, че точният показател всъщност е 4, а в Xiaomi просто използват грешен метод на изчисляване.

Според него правилният подход е да се раздели междуосието на диаметъра на колелото, а не опростено изчисление въз основа на броя на колелата между осите, както направи Xiaomi. По този начин резултатът на YU7 е 4, колкото и при конкурента Toyota BZ5, предлагана на китайския пазар.


Xiaomi


Джао Лонг посочва, че по-малкото съотношение „колела-междуосие“ наистина е от полза на електромобилите и затова повечето производители се опитват да постигнат обявения от Xiaomi резултат, което обаче на практика е невъзможно. И така те на практика лъжат клиентите си, тъй като показател 3 не отразява реално технически характеристики на моделите им.

„Подобни параметри са от огромно значение, тъй могат да повлияят на възприемането на стабилността и управлението на автомобила, особено в конкурентната среда на автомобилната индустрия. Сега обаче много компании сляпо повтарят твърденията на Xiaomi и се държат като ученици, които са преписали на изпит, без да осъзнават, че това са грешните отговори“, каза още представителят на Toyota.


0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Наистина супер *** и безсмислен индикатор
  • #22
    10 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Все пак ще се направя на разсеян да питам, въпреки че съм 100% сигурен в резултата? Toyota излъга ли, че през 2026 година ще пусне електромобил с 1000 км пробег А през 2027-28 електромобил с 1200 км пробег, за да има моралното право да казва, че някой бил излъгал нещо? Или виждате само лъжите на останалите марки, но не и на Toyota?
  • #21
    9 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Бинго! Доказваш тезата ми на 100% за интелекта на антиелектриците и техните аргументи срещу фактите! Време е да измислиш какво съм казал за производството на стомана, коляновите валове и 20-те милиона за да блеснеш съвсем като доказан психопат. Въпреки че доказателства май повече не са необходими, Но ти продължавай! Може пък някой да не е разбрал!
  • #20
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Разхождаш ли бебето,тро ти нети?
  • #19
    9 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    До ха-ха. По-скоро има цял роман да се изпише за Toyota по темата, затова антиелектриците сте се изпокрили по дупките, защото няма какво друго да кажете срещу фактите, освен да напишете поредния коментар как този който казва фактите е бременен или да измислите поредната клевета по негов адрес какво бил казал. То напоследък май само това ви остана, защото реалността и фактите ви бият шамари отвсякъде където се покажете. Друго освен лъжи псувни и клевети не ви остана като опция
  • #18
    10 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    А между другото като заговорихме за лъжи и за Toyota, точно под тази статия ще е много подходящо да попитам когато Toyota обеща автомобил с 1000 км пробег за 2026 и твърдотелна батерия с 1200 км пробег за 2027 2028, Дали имаше предвид реален пробег или някакъв лъжлив пробег, който няма нищо общо с реалността? Но иначе обвинява останалите фирми, че ползват за рекламни цели по-доброто число ОТ РАЗЛИЧНИ СТАНДАРТИ.
  • #17
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Хаха ( преди 3 месеца )
    *** му кипна тенджерата.
  • #16
    9 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Сега дойде въпрос И на първата лъжа - обяснението на физични закони по какъв начин ме прави рекламен агент на каквото и да било? Особено пък на батерии с милиони цикли които са си долна и гнусна твоя лъжа, на база функционалната ти неграмотност да правиш разлика между километри и цикли? Ето как ми даде трибуна за пореден път в няколко поредни мнения без да се отклонявам от зададените от теб въпроси, да обясня как опорните ви точки противоречат на физиката и за предимствата на електромобилите
  • #15
    9 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    За зарядните станции с мощност на АЕЦ отново лъжеш - твърдението ми е че инсталираната мощност на батериите за съхранение на енергия ще е В ПЪТИ ПОВЕЧЕ, от АЕЦ Козлодуй, което напълно събаря опорната точка, че няма достатъчно мощности за зарядни станции и че е невъзможно през нощта да се зарежда енергия произведена от фотоволтаичните централи.
  • #14
    9 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    Пробег като на дизел, вероятно идва от твърдението ми, че за градски шофирания електромобила не е подходящ, защото излиза скъпо. За там са подходящи бензиновите автомобили, защото са на ниска цена, А за малък пробег разходът не е от значение. За дълъг път са подходящи дизели и електромобили, защото предлагат най-ниската цена на километър въпреки по-високите си първоначални цени. А за хибридите на Toyota нито градовете нито дългия път са подходящи - компромис и в двата случая