IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Енергийната индустрия в Европа се разклаща

Много от заводите за електрически превозни средства и батерии са затворени или работят с намален капацитет

Много европейски обекти, посветени на електромобилите – от фабриката на Audi в Брюксел до завода на Ford в Кьолн, се намират в сериозно затруднени. Някои бяха затворени, а други работят с намален капацитет, като всичко това води до сериозни разходи (съответно финансови загуби) за автомобилните производители.


Audi Brussels (Белгия)


Причините са различни, но една от основните е тенденцията за продажби, която е доста под очакванията. Положението се усложнява от навлизането на китайските производители, като това показва структурните слабости на европейската промишленост, особено по отношение на разходите и гъвкавостта на производството. Митата, предназначени да ограничат този напредък, всъщност вероятно ще засегнат европейските марки повече от азиатските конкуренти, засилвайки кризата.

От това страдат не само производителите на електромобили, но и на батерии, които също преминават през критична фаза. И така цялата европейска автомобилна индустрия е принудена спешно да преосмисли стратегиите, инвестициите и приоритетите, за да не загуби позиции в глобалната надпревара за електрическа мобилност.


Кои заводи в Европа пострадаха от електрификацията (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #45
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 4 месеца )
    Т р о т и н е т и,ти в Китай ли ще зареждаш?
  • #44
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Хаха ( преди 4 месеца )
    Кръстил си рибките Илончо, Тесльо,Тесларка, електричка,митична, бустерчо ,т р о л,дрън-дрън, тротинетка,латерна,многониковата.Все ще ти стигнат имената за всички рибки.
  • #43
    2 rate up comment 8 rate down comment
    До Димов ( преди 4 месеца )
    Тебе не съм те питал лично. Някога минавал ли си един резервоар гориво без да спреш за минута? Досега не съм срещал такъв човек на живо, но ще се радвам да потвърдиш че ти си 78 антиелектрик който пише тук и редовно минава по един резервоар без да спира. Ако някога си спирал ще си първия и ще те обявят че не си мъж.
  • #42
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До Димов ( преди 4 месеца )
    И Какво има за смятане, след като китайците сами си казват че зареждат на 1300 kW зарядна станция? Какъв точно е проблема според тебе? Както винаги словесна диария срещу електромобилите без никакъв технически аргумент.
  • #41
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Есмаил ( преди 4 месеца )
    Без Америка и русия Европа ще фалира
  • #40
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Кръстих си рибките АхАх Боли ме аннусччето от снощното йебайне, мЕнтири, Турбодуухача, Гнуст и наФерФермера, защото си отварят в хор устичките в тон с московската пропаганда.
  • #39
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    Пет минути зареждане?За 5 минути пълня резервоара до горе.За 100 квтч батерия ще ти трябва минимум 1,2Мвт зарядна.Никога не си можел да смяташ и за пореден път го доказваш.
  • #38
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    не се заяждам питам за един приател и след като има такива далекопроводи защо не ползваме в домакинството прав ток
  • #37
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Иронично ( преди 4 месеца )
    А най-голямата ирония е, че те самите ще изберат да си купят по-евтината електрическа Toyota 1000 коня, която има 1500 км пробег с 10 минути зареждане, въпреки че сега ще кажат че винаги биха предпочели 100 коня хибрид дори да струва повече от споменатия вече електромобил на Toyota.
  • #36
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 29 ( преди 4 месеца )
    Психологическата граница вече е премината - никой вече не очаква по-малко от 5 минути зареждане, затова психиката на антиелектриците се срива. Не им останаха опорни точки. Сега остана само електромобилите да изравнят цените си по един или друг начин с ДВГ и няма да има причина повечето от клиентите освен сектантите да си купят ДВГ.