IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Енергийната индустрия в Европа се разклаща

Много от заводите за електрически превозни средства и батерии са затворени или работят с намален капацитет

Много европейски обекти, посветени на електромобилите – от фабриката на Audi в Брюксел до завода на Ford в Кьолн, се намират в сериозно затруднени. Някои бяха затворени, а други работят с намален капацитет, като всичко това води до сериозни разходи (съответно финансови загуби) за автомобилните производители.


Audi Brussels (Белгия)


Причините са различни, но една от основните е тенденцията за продажби, която е доста под очакванията. Положението се усложнява от навлизането на китайските производители, като това показва структурните слабости на европейската промишленост, особено по отношение на разходите и гъвкавостта на производството. Митата, предназначени да ограничат този напредък, всъщност вероятно ще засегнат европейските марки повече от азиатските конкуренти, засилвайки кризата.

От това страдат не само производителите на електромобили, но и на батерии, които също преминават през критична фаза. И така цялата европейска автомобилна индустрия е принудена спешно да преосмисли стратегиите, инвестициите и приоритетите, за да не загуби позиции в глобалната надпревара за електрическа мобилност.


Кои заводи в Европа пострадаха от електрификацията (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #55
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Защо му се връзвате на провокациите - това му е маниер от десетилетия да *** стотици мнения на ден с абсолютни лъжи. Явно мозъкът му се е изпържил щом ползва слушалки с магнити 1,5 тесли - точно колкото са в един апарт за ЯМР. Безсмислено е да му се обръща внимание на всички лъжи и тъпотии, които пише, като се започне от постоянния ток, през батериите, та чак до безвредността да спиш в трафопост и да дишаш без проблем флуора от изгоряла батерия. Лечението му е игнориране и насмешка.
  • #54
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А сега технически въпрос - къде ще зарежда Toyota с 1500 км пробег за 10 минути, след като вярвате на гуруто Акио Тойода. Вярвате ли му?
  • #53
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Димов още е заседнал в технологията "газова турбина работеща с евтин руски газ" която е била актуална преди седем години, когато сме водили някаква дискусия. Светът оттогава се промени няколко пъти и аз няколко пъти си промених решенията на проблемите, но за костенелите мозъци обикновено се фиксират някъде и не помръдват. Нито виждат че света се е променил, нито че с тази промяна опонентите им са си адаптирали аргументите. Утре мога да стана по-голям защитник от вас на Toyota с 1500 км пробег
  • #52
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сега виждаш ли контраста с " да слушате Акио Тойода - той мисли и ми казва какво да мисля а аз повтарям като папагал"
  • #51
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 50 ( преди 4 месеца )
    Никога не съм говорил за фирми, А за технологии - винаги дискусиите са се въртели за бързо зареждане и ефективност на електромобилите, планираният свръх излишък на възобновяема енергия която трябва да се съхранява в някакви батерии. Батерии за съхранение на енергия и всичко това са поставено с други технологии - ДВГ, водород и хибриди , въглища и АЕЦ. Очевидно се гледаш в огледалото и си мислиш че някога съм защитавал личности, нации и фирми. Те са без значение. Най-добрият ще успее
  • #50
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Митьо в най-добрия случай зарежда телефон лаптоп и бойлер, ама иначе напоително обяснява за китайците. Ееех, а бяха времена, когато също толкова напоително ни обяснявале за Тесла и как ще пометат всичкия фаянс на света. Е, за Тесла не позна, ама сега за китайците е 100% сигурна работата, вервайте му.
  • #49
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А когато няма капацитет да води дискусия, влиза в дискусиите на останалите само за да се заяжда със страните за да си търси внимание, защото иначе никой не му обръща внимание, а на практика няма какво да каже по самата дискусия за да му обърнат. Припознахте ли се!
  • #48
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Когато човек няма какво да каже в една дискусия, започва да обижда.
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Фермера ( преди 4 месеца )
    Кръстих си кучето Тесльо,в чест на форумния ерудит електрика.
  • #46
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Кое да зареждам в Китай? Дай малко конкретика защото сега в момента пак си минал на словесна диария без смисъл и логика.